کد خبر : 1796468 | 15 آذر 1400 ساعت 11:46 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

یک وابستگی بزرگ و عادتی خطرناک؛

مورد عجیب تراکتور؛ گل بخوری باختی! (عکس)

تراکتور در روزی که اخباری را نداشت دو گل دریافت کرد و در خانه مغلوب آلومینیوم شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور زونیمیر سولدو در تراکتور، این تیم طی سه بازی نخست خود هیچ گلی دریافت نکرد و با دو تساوی و یک برد کمی شرایط خود را بهتر کرد. در کنار بهبود ساختار دفاعی تراکتور، درخشش محمدرضا اخباری در ثبت سه کلین شیت متوالی بسیار موثر بود. سنگربان باتجربه تراکتور که در بازی هفته چهارم دو گل بد از پیکان خورد، به خوبی توانست در سه بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه داشته و به خوبی جبران کند.

 

در روزی که اخباری به دلیل مصدومیت حضور نداشت، تراکتور دو گل از آلومینیوم دریافت کرده و بازی را به این تیم در تبریز واگذار کرد. ناصر سالاری، جانشین اخباری در بازی روز گذشته روی هر دو دریافتی به ویژه گل دوم می توانست واکنش بهتری نشان بدهد و به نوعی می توان گفت، نبود گلر شماره یک تراکتوری ها در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود.

 

1671187

 

 

در کنار وابستگی بیش از اندازه به اخباری که طی سه بازی قبل به ویژه بازی با سپاهان و فولاد با چند واکنش خوب تراکتور را از شکست نجات داده بود، این تیم یک ضعف بزرگ دیگر هم دارد که باید مدنظر کادرفنی اش قرار بگیرد.

 

در طول هشت هفته اخیر تراکتور در هر بازی که گل دریافت کرده شکست خورده است؛ یعنی آنها تا کنون نتوانسته اند در جبران گل های خورده موفق عمل کنند و گل زدن به این تیم برای پیروزی حریفان در این مدت کافی بوده است.

 

1671421

 

به نظر می رسد که سرخ پوشان تبریزی با وجود تغییر سرمربی هنوز نتوانسته اند این نقطه ضعف را برطرف کنند چرا که اتفاقات بازی با آلومینیوم مشابه سه باخت آنها با کریمی بود؛ آنها از گل گهر، استقلال و پیکان گل خوردند و باختند، مقابل پدیده، سپاهان، فولاد و نفت دروازه خود را بسته نگه داشته و مساوی کردند!

دیدگاه‌ها