کد خبر : 1796469 | 15 آذر 1400 ساعت 11:49 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

برنامه ویژه قدراسیون در میزبانی از اینفانتینیو

صعود ایران به جام جهانی با رییس فیفا و زنان!

دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت‌های تازه‌ای درخصوص شرایط حضور بانوان در بازی بعدی تیم ملی عنوان کرد.

صعود ایران به جام جهانی با رییس فیفا و زنان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز هفتم بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی مسابقه هفته هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل عراق برگزار می‌کند که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و برخی معاونان او نیز این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد و البته حضورشان در این بازی مهم که می‌تواند صعود ایران به جام جهانی را نیز قطعی کند، مستلزم شرایط خاصی از نظر میزبانی فدراسیون فوتبال است.

 

حسن کامرانی‌فر در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی»، در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور اینفانتینو در بهمن‌ماه در ایران و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اظهار کرد: یک کارگروه تشکیل داده‌ایم، چندین جلسه برگزار کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم. ما مدل فیفا را می‌دانیم و برای حضور اینفانتینو و تیم همراهش در ایران در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برنامه‌های مدنظر فیفا و AFC را به نمایش بگذاریم و کار را پیش می‌بریم.

 

او ادامه داد: مطمئناً یک میزبانی خوب در بازی با عراق را در پیش خواهیم داشت و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا جشن صعود را هم برگزار کنیم و یک میزبانی خوب هم از رئیس فیفا و تیم همراه داشته باشیم.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط حضور اینفانتینو در ایران و حساسیت‌های فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه و اقداماتی که در این باره انجام شده است، ابراز کرد: جدا از اتفاقات خوبی که در زمان حضور اینفانتینو در ایران می‌افتد، دو موضوع خیلی مهم است. بحث اول حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و بحث دوم هم اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال است که باید آن را هم نهایی کرده باشیم. فیفا روی این دو موضوع تأکید دارد و امیدوارم تا زمان حضور رئیس فیفا مشکلات مربوط به آنها را حل کنیم.

 

کامرانی‌فر تاکید کرد: اطمینان دارم با نگاه خوبی که در مجلس شورای اسلامی در مورد فوتبال و ورزش وجود دارد، این اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله با نگاه خوبی که هست، بحث حضور بانوان هم حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها