کد خبر : 1796478 | 15 آذر 1400 ساعت 12:23 | 10.8K بازدید | 13 دیدگاه

ریس کمیته انضباطی اعلام کرد:

داوران خط قرمز ما هستند، با مستندات حرف بزنید

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به هجمه وارد شده به عملکرد داوران واکنش نشان داد.

داوران خط قرمز ما هستند، با مستندات حرف بزنید

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی اخیر در فصل بیست و یکم و انتقادات زیادی که نسبت به عملکرد داوران شکل گرفته گفت: همانطور که در آیین‌نامه انضباطی در ماده 71 اعلام شده است انتقادات علیه داوری باید مستندات داشته باشد و هر شخصی وقتی اعتراض می‌کند یا حرفی می‌زند باید در کمیته انضباطی بتواند از خودش دفاع کند. اعلام کردیم که خط قرمزمان داوران هستند و نباید این همه هجمه علیه آنها صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش ارکان فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور هواداران در استادیوم‌ها و بازگشت آنهاست گفت: ما خیلی تلاش می‌کنیم که تماشاگران دوباره به ورزشگاه‌ها بازگردند. وجود آنها در استادیوم خیلی می‌تواند به فرهنگ‌سازی کمک کند، همیشه هم گفته‌ایم که کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال موافق حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هستند.

 

حسن‌زاده محمدی در خصوص ویدئویی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در مورد سیگار کشیدن هواداران استقلال داخل ورزشگاه نشان داده شد، اینطور واکنش نشان داد: سیگار کشیدن در ورزشگاه تخلف انضباطی نیست که ما بخواهیم به آن ورود کنیم اما همانطور که گفتم تخلف یک یا دو نفر هم باعث نمی‌شود ممنوعیت ایجاد شود.

 

وی درباره تلاش این کمیته برای کاهش حواشی در فوتبال به ایلنا اینطور گفته: ما از آذر ماه جرایم انضباطی را 7 برابر کرده‌ایم؛ هم بازیکنان، هم مربیان و هم همه کسانی که در فوتبال دخیل هستند. شاید هم وقتی کسی را محروم یا جریمه کنیم، رسانه‌ای نشود اما مطمئن باشید در خصوص هجمه علیه داوران کوتاه نخواهیم آمد.

 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه خیلی از مربیان یا بازیکنان محروم می‌شوند اما بعد از مدتی از سوی کمیته استیناف محرومیت‌شان تعلیق می‌‌شود، اینطور توضیح داده است: بنده به شخصه با تعلیق موافق هستم چون باعث می‌شود فرد بیشتر روی رفتارش دقت کند زیرا در صورت تکرار و یا حتی یک توبیخ کتبی، محرومیتش 2 برابر خواهد شد.

دیدگاه‌ها