کد خبر : 1796482 | 15 آذر 1400 ساعت 12:33 | 5.2K بازدید | 15 دیدگاه

مهربان: فولاد حرفی برای گفتن نداشت

حسین مهربان می‌گوید که تیم فجرسپاسی شایسته پیروزی مقابل فولاد بود.

مهربان: فولاد حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش ورزش سه، حسین مهربان در خصوص دیدار مقابل فولاد به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود و تیم فولاد هم یکی از تیم های خیلی خوب لیگ بود و از وقتی که آقای نکونام آمده بودند تیمشان خیلی خوب شده بود و جان گرفته بودند و آمده بودند که بازی را ببرند ولی ما هم تیم فجر بودیم و میزبان بازی بودیم و باید از میزبان بودنمان استفاده می‌کردیم.

 

وی افزود: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و گل هم زدیم و روی یک ضربه ایستگاهی بازی را مساوی کردیم و انشاالله که بتوانیم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم.

مهربان در خصوص گلزنی خودش در این بازی عنوان کرد: خیلی خوشحالم که توانستم اولین گلم را برای فجر بزنم و امیدوارم که ادامه دار باشد و هفته های آینده تا آخر فصل بتوانم به تیمم کمک کنم و گل بزنم و پاس گل بدهم و پنالتی بگیرم و برای تیمم مثمرثمر باشم. امیدوارم کخ در هفته های آینده بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

 

مهربان همچنین در واکنش به انتخاب او بعنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی ورزش سه تصریح کرد: کل تیم ما تلاش کردند و فقط من تنها نبودم. اگر توانستم بهترین بازیکن زمین شوم فقط بخاطر هم‌تیمی هایم بود و خدا را شکر که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

 

بازیکن فجر درباره نتایج هفته های گذشته این تیم و جایگاهش در جدول عنوان کرد: اگر داوری از هفته اول درست بود قطعا امتیازاتی که ما الان داشتیم خیلی بهتر بود و حتی می‌توانستیم در رتبه های بالاتر جدول باشیم ولی متاسفانه داوری برای همه تیم ها است و فقط تیم فجر ضرر نکرده بلکه همه تیم ها ضرر کرده‌اند ولی مطمئن باشید که در آینده از تیم فجر بیشتر می‌شنوید چون تیم فجر یک تیم جوان است و حرف های خیلی زیادی برای گفتن دارد و همینطور انگیزه بالایی هم دارد. انشاالله که بتوانیم در آخر فصل یک رتبه خوبی را کسب کنیم و بتوانیم دل مردم خوب شیراز را شاد کنیم.

 

وی در واکنش به اظهارات نکونام در خصوص بودن بازی در دست فولاد گفت: تیم فولاد فقط روی به ضربات ایستگاهی و کرنر و اوت و... آورده بود و در جریان بازی نمی‌توانستند به ما گل بزنند و با تمام احترامی که برای تیم فولاد و آقای نکونام و دوستانم در تیم فولاد قائلم تنها نقطه قوتشان ضربات ایستگاهی بود و روی ضربه ایستگاهی هم توانستند به ما گل بزنند ولی در مجموع هم تیم ما خیلی خوب بازی کرد و فکر نکنم صحبت های آقای نکونام درست باشد. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و حتی مستحق پیروزی بودیم ولی از روی بدشانسی گل خوردیم و بازی مساوی شد.

 

مهریان در پایان در مورد دیدار هفته آینده فجر مقابل آلومینیوم اظهار داشت: هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد. تیم آلومینیوم هم تیم خیلی خوبی است و نشان داده حرف های زیادی برای گفتن دارد ولی ما هم تیم فجر هستیم و انگیزه های خاص خودمان را داریم و برای بازی با آلومینیوم هم با تمام قوا و برای برد به زمین می‌رویم و انشاالله که بتوانیم با یک بازی خوب و منطقی سربلند از زمین بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها