کد خبر : 1796485 | 15 آذر 1400 ساعت 12:54 | 32.1K بازدید | 11 دیدگاه

یک تغییر ناخواسته برای فرهاد

جایگزین مرادمند در ترکیب استقلال کیست؟

بعد از نمایش پرانتقاد در دربی، حالا فرهاد مجیدی به انجام حداقل یک تغییر برای بازی آینده محکوم است.

جایگزین مرادمند در ترکیب استقلال کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت حسین حسینی و محمد دانشگر به ترکیب استقلال و حضور رضا آذری در ترکیب، تغییراتی بود که فرهاد مجیدی در ترکیب تیمش برای دربی 97 به انجام رسانده بود و ترکیب آبی‌ها را نسبت به دیدار با صنعت نفت آبادان متمایز می‌کرد.


شاگردان مجیدی بعد از کسب پنجمین تساوی متوالی، در هفته نهم لیگ برتر در مقابل پیکان میهمان هستند و حالا بدون‌تردید همه تلاش کادرفنی استقلال بر این است تا بتوانند طلسم ایجاد شده را بشکنند و بعد از پنج تساوی، مقابل پیکان که یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز فصل جدید بوده، به پیروزی دست پیدا کنند.


هر چند به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی نسبت به مصاف با پرسپولیس، تغییراتی را در خط هافبک خود و هم‌چنین خط حمله‌اش ایجاد کند اما سرمربی آبی‌ها به انجام یک تغییر در خط دفاعی محکوم است؛ چرا که محمدحسین مرادمند با اخطاری که روز گذشته مقابل سرخ‌پوشان پایتخت دریافت کرد، 4 اخطاره شد و دیدار با پیکان را از دست داد.


در چنین شرایطی تغییر در خط دفاع محرز است. حال باید دید مجیدی به سیستم 3 دفاعه باز می‌گردد و از عارف آقاسی به عنوان جانشین مرادمند در ترکیب استقلال استفاده می‌کند یا با خروج مرادمند، وریا غفوری به ترکیب آبی‌ها اضافه خواهد شد و شاگردان مجیدی با زوج دفاعی یزدانی-دانشگر و با سیستم 4 دفاعه در مقابل پیکان حاضر می‌شوند. 


گفتنی است، دیدار پیکان و استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 16 برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها