کد خبر : 1796495 | 15 آذر 1400 ساعت 13:26 | 20.3K بازدید | 12 دیدگاه

فنرباغچه صیادمنش را در زمستان می فروشد؟

رسانه های ترکیه ای از آغاز مذاکرات فنرباغچه با باشگاه بولونیا برای جذب مارکو آرناتوویچ خبر داده اند .

فنرباغچه صیادمنش را در زمستان می فروشد؟

به گزارش "ورزش سه"، مشخصا اللهیار صیادمنش در زمستان امسال به ترکیه باز می گردد. باشگاه زوریا لوهانسک توان مالی برای پرداخت 3 و نیم میلیون یورو جهت دائمی شدن قرارداد این بازیکن ایرانی را ندارد و پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت 6 ماه و تا تابستان 2022 از سوی تیم ترکی رد شد.

 

رسانه های معتبر ترکیه از بازگشت قطعی صیادمنش به فنرباغچه خبر داده اند و حتی رسانه های اوکراینی نیز این موضوع را تأیید کرده اند. روزنامه صباح ترکیه چند روز پیش نوشته بود که اللهیار در انتظار تصمیم سرمربی فنرباغچه است که آیا در ژانویه به تمرینات بازگردد یا باشگاه قصد فروش او را دارد اما تحرکات فنرباغچه در بازار زمستانی نشانه هایی از تمایل این باشگاه به فروش ستاره ایرانی خود است.

 

1671458

 

روزنامه فوتو مچ ترکیه روز گذشته نوشت که مدیران باشگاه فنرباغچه در این هفته مذاکرات برای جذب مارکو آرناتوویچ غول 192 سانتی متری بولونیا را آغاز می کنند تا این بازیکن اتریشی را در زمستان به خدمت بگیرند. حتی مذاکرات با مدیربرنامه های این بازیکن نیز آغاز شده و فنرباغچه قصد دارد با جذب این بازیکن، مشکلات گلزنی خود را حل کند.

این بازیکن در رقابت های امسال سری آ ایتالیا 7 گل برای بولونیا به ثمر رسانده است. او 96 بازی برای تیم ملی اتریش انجام داده و 32 گل نیز به ثمر رسانده است و در رقابت های یورو 2020 نیز موفق به گلزنی شد و 97 دقیقه برابر ایتالیا به میدان رفت.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد که با جذب آرناتوویچ، عملا صیادمنش شانسی برای حضور در ترکیب فنرباغچه ندارد چرا که این تیم در صورت جذب غول 192 سانتی متری بولونیا، باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کند و در صورت بازگشت اللهیار نیز باید در آن صورت 2 بازیکن خارجی فنرباغچه از تیم جدا شوند که بعید به نظر می رسد.

 

1671457

 

به هر شکل کار صیادمنش و زوریا قبل از 31 دسامبر 2021 به پایان می رسد. او پس از دیدار تیمش برابر دیناموکیف در تاریخ 21 آذر از این تیم جدا می شود چرا که لیگ اوکراین به دلیل تعطیلات سال نو دچار وقفه طولانی مدتی می شود. در نتیجه طی ماه آینده تکلیف این ستاره ایرانی مشخص می شود. از تیم های بروژ و اندرلخت بلژیک به عنوان تیم های خواهان صیادمنش نام برده می شود.

دیدگاه‌ها