کد خبر : 1796502 | 15 آذر 1400 ساعت 13:56 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

دوناروما: هیچ اختلافی بین من و ناواس نیست

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، می‌گوید رابطه بسیار دوستانه‌ای با کیلور ناواس دارد.

دوناروما: هیچ اختلافی بین من و ناواس نیست

به گزارش "ورزش سه"، حضور دو دروازه‌بان درجه یک و شناخته شده در فهرست بازیکنان پاری سن ژرمن باعث ایجاد دردسرهای جدی برای این تیم شده است.

دوناروما تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و راهی پاریس شد اما برخلاف انتظارات بلافاصله در ترکیب اصلی این تیم قرار نگرفت و ناواس توانست جایگاهش را در بسیاری از دیدارها حفظ کند.

این موضوع باعث ایجاد حواشی فراوانی پیرامون نارضایتی این دروازه‌بان ایتالیایی شد و آخرین کسی که در این باره اظهارنظر کرد زلاتان ابراهیموویچ بود که مدعی شده بود هم تیمی سابقش دروازه‌بان بسیاری بهتری است.

در آخرین بازی پی اس جی در لیگ فرانسه که شنبه این هفته برابر لانس برگزار شد، این ناواس بود که در درون دروازه قرار گرفت اما اشتباه بسیار بد او منجر به باز شدن دروازه این تیم شد تا انتقادات از این دروازه‌بان بیشتر شود.

 

1664058

 

دوناروما در مصاحبه‌ای که با فرانس فوتبال انجام داده به رقابتش با ناواس اشاره کرد و گفت:« کوچک‌ترین اختلافی بین من و ناواس نیست. ما هر دو دوست هستیم و همه چیز بین ما خیلی خوب پیش می‌رود. کیلور و من مانند بقیه رختکن در کنار هم هستیم. همانطور که می‌دانید هردوی ما افرادی آرام و محترم هستیم.»

این دروازه‌بان ایتالیایی اضافه کرد:« بسیار پیش می‌آید که مردم بدون این که از واقعیت ماجرا خبر داشته باشند شروع به صحبت می‌کنند و موقعیت‌های پیچیده‌ای را در ذهنشان به تصویر می‌کشند. نمی‌توان کاری در این باره انجام داد. اما این صحبت‌ها به هیچ وجه هیچ شباهتی به واقعیت ندارد.»

بسیاری از رسانه‌ها، هواداران و کارشناسان باور دارند که دوناروما باید دروازه‌بان اول پی اس جی باشد چون عملکرد خوبی در ایتالیا داشته، به همراه تیم ملی قهرمان یورو شده و می‌تواند تا چند سال آینده تضمین کننده دروازه این تیم باشد. اما مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفته که فعلا از سیستم چرخشی بین این دو نفر استفاده کند.

 

دیدگاه‌ها