کد خبر : 1796505 | 15 آذر 1400 ساعت 14:27 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

از بودن کنار استقلال و پرسپولیس به خودمان می‌بالیم؛

آذرباد: دلیل اعتراض ذوب‌آهن را متوجه نمی‌شوم

محسن آذرباد با به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل روز بسیار خوبی را در جریان پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن پشت سر گذاشت.

آذرباد: دلیل اعتراض ذوب‌آهن را متوجه نمی‌شوم

محسن آذرباد هافبک طراح تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد پیروزی سه بر صفر برابر تیم فوتبال ذوب آهن که روز بسیار خوبی را برای نارنجی پوشان رقم زد، اینطور در گفتگویی با "ورزش سه" حرف هایش را آغاز کرد: ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم؛ نتیجه‌اش هم این پیروزی شد که مشاهده کردید. واقعا خیلی از این بابت راضی هستیم، زیرا توانستیم به عملکرد خوب مان ادامه بدهیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی که قطعاً سخت‌تر نیز هست هم همینطور کار کنیم چون فکر می‌کنم مس شایسته جایگاه خوب در جدول باشد.

 


این بازیکن در مورد عملکرد موثرش در این دیدار ادامه داد: خدا را شکر می کنم که توانستم هم گل بزنم به هم پاس گل بدهم و به نوعی موتور گل زنی ام روشن شد و امیدوارم بازی‌های بعد هم از این اتفاقات برای خودم و تیمم رخ دهد.


کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عملکرد داور و اعتراض ذوب‌آهنی‌ها عنوان کرد: داوری خیلی خوب بود و قاطع سوت زد و صحنه مشکوکی نبود. دلیل اعتراض حریف را متوجه نمی‌شوم.


آذرباد در مورد جایگاه مس رفسنجان جدول و هم رده بودن با پرسپولیس و استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و از اینکه در جدول در کنار بهترین تیم‌های ایران قرار داریم به خود می بالیم و کل مجموعه نیز برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیده است.


هافبک نارنجی پوشان در مورد همکاری خوب با منشا در زمین گفت: منشا یک بازیکن خوب و حرفه‌ای است و به نظرم بودنش در هر تیمی نیاز است  و خوشحالم که با هم بسیار هماهنگ شدیم.


آذرباد در مورد دیدار پیش رو با تراکتور افزود: بازی بعدی با تراکتور سخت است. تراکتور تیم بزرگی است ولی ما در خانه بازی داریم و باید بهترین امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها