کد خبر : 1796510 | 15 آذر 1400 ساعت 15:10 | 31.1K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای کیکر

تغییرات در بایرن؛ استراحت به دو ستاره برابر بارسا

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن قرار است تیمش را مقابل بارسا با 4 تغییر نسبت به در کلاسیکر روانه میدان کند.

تغییرات در بایرن؛ استراحت به دو ستاره برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، چهارشبنه شب از هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ میزبان بارسلوناست. در دیداری که برای بایرن تشریفاتی است چراکه صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کرده ولی بارسا محکوم به پیروزی برای صعود است مگر اینکه بنفیکا نتواند در خانه خود از سد دیناموکیف عبور کند.

بایرن مونیخ با پیروزی در درکلاسیکر برابر دورتموند به این بازی رسیدن در حالی که بارسا در خانه خود برابر رئال بتیس شکست خورد تا به گمان بسیاری از حالا برابر مونیخی ها بازنده باشد اما آبی اناری ها ناامید نیستند و معتقدند خلق معجزه امکانپذیر است.

 

 

1668544

 

 

طبق ادعای کیکر، پس از برتری بر دورتموند کادر فنی بایرن قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی مقابل بارسا را دارد و به برخی بازیکنان استراحت خواهد داد. لروی سانه و لئون گورتزکا از سوی یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن در ترکیب نخواهند بود و کار را از نیمکت شروع می کنند.

ناگلرمن همچنین قصد دارد از سیستم سه دفاعه استفاده کند و به این ترتیب زوله، اوپامکانو و لوکاس هرناندز در فاز دفاعی به میدان خواهند رفت. آلفونسو دیویس و سرژ گنابری در کناره ها حضور خواهند داشت، ضمن اینکه مارک روکا و تولیسو را نیز در میانه میدان خواهیم دید. در خط حمله توماس مولر و جمال موسیالا نقش بال را خواهند داشت و روبرت لواندوفسکی نیز مهاجم نوک است.

 

 

1667344

 

 

در واقع نسبت به بازی با دورتموند، بایرن 4 تغییر خواهد داشت که مهمترینش حضور مارک روکا و جمال موسیالاست. روکا فصل جاری تنها 35 دقیقه برابر دینامو کیف به میدان رفته و جمال نیز از اواخر اکتبر دیگر نتوانسته برای بایرن در ترکیب ثابت به میدان برود. روکا جای کیمیش(مبتلا به کووید19) را پر می کند و تولیسو نیز به جای گورتزکا بازی خواهد کرد.

شاید غیبت لروی سانه دومین گلرن برتر فصل بایرن خبر خوبی برای بایرن باشد اما تحت هر شرایطی بایرنی ها تیمی پرقدرت در زمین خواهند داشت.

دیدگاه‌ها