کد خبر : 1796513 | 15 آذر 1400 ساعت 17:10 | 31.3K بازدید | 7 دیدگاه

دوئل بزرگ کهشانی ها و نراتزوری

شب توفانی برنابئو، تکرار خاطره پپ یا جادوی رئال؟

جدال فردا شب رئال مادرید و اینتر برای صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول به دور بعد لیگ قهرمانان است و نتیجه اش غیر قابل پیش بینی تر از همیشه به نظر می رسد.

شب توفانی برنابئو، تکرار خاطره پپ یا جادوی رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان اینتر است. صعود هر دو به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده و رقابت بر سر صدرنشینی است. رئال تیم نخست گروه، با یک تساوی نیز صدر را حفظ خواهد کرد ولی اینتر که این روزها در اوج به سر می برد، باید رئال را در برنابئو شکست دهد.

در هر سه بازی اخیر دو تیم، رئال مادرید بوده که پیروز شده، از جمله بازی رفت فصل جاری که در سن سیرو با نتیجه 0-1 و با گل رودریگو گوئس حاصل شد.

 

 

1644477

 

 

آخرین بار که رئال در برنابئو برابر یک تیم بزرگ در لیگ قهرمانان به میدان رفت، به مارس 2020 بر می گردد. رئال در یک هشتم نهایی میزبان سیتی بود و در نهایت 1-2 شکست خورد. پس از آن رئال به ورزشگاه دی استفانو نقل مکان کرد و تمام فصل گذشته را در این ورزشگاه بازی کرد و به نیمه نهایی هم رسید ولی با شکست از چلسی حذف شد.

 

 

1671485

 

 

از سپتامبر امسال، رئال بار دیگر به برنابئو بازگشت و در دو بازی اروپایی اخیر خود برابر دو تیم نه چندان سرشناس یعنی شاختار و شریف قرار گرفت. حاصل کار یک پیروزی خوب برابر شاختار و یک باخت عجیب برابر شریف بود. باختی که باعث شده سرنوشت صدرنشینی به روز پایانی کشیده شود. در واقع اینتر نخستین تیم بزرگ غیر اسپانیایی است که پس از بازگشایی مجدد برنابئو قدم در این ورزشگاه می گذارد.

 

 

1670818

 

 

تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی صدرنشین بلامنازع لالیگاست و پس از برتری شیرین 0-2 در زمین سوسیداد به این بازی رسیده است. اینتر هم توانسته در زمین رم 0-3 برنده شود و در بهترین فرم خود قرار دارد.

باید دید فردا شب یاد و خاطره پیروزی سیتی در برنابئو تکرار می شود یا رئال یکی دیگر از شب های درخشان چمپیونزلیگی خود را تکرار خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها