کد خبر : 1796521 | 15 آذر 1400 ساعت 16:18 | 30K بازدید | 29 دیدگاه

ما بزرگترینیم و توقعات همیشه بالاست

آنچلوتی جواب واران را داد؛ هدف قهرمانی شماره 14 است

سرمربی ایتالیایی رئال رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ را بسیار دشوار دانست ولی تاکید کرد که تیم او قدرت رقابت نزدیک با رقبای بزرگی چون سیتی و بایرن را دارد.

آنچلوتی جواب واران را داد؛ هدف قهرمانی شماره 14 است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در برنابئو برای جنگ صدرنشینی برابر اینتر قرار خواهد گرفت. رئال تیم اول گروه است و با یک تساوی نیز صدرنشین راهی دور بعد می شود. هم رئال و هم اینتر در بهترین فرم خود قرار دارند.

 

 

1671506

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« کیفیت و تعهد بازیکنان بسیار مهم است و این در بازی های اخیرمان نیز کاملا قابل مشاهده است. خوب بازی می کنیم و خوب هم نتیجه می گیریم. نمی توانم ناراضی باشم و فردا برابر اینتر هم به چیزی جز پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین فکر نمی کنیم.»

 

قهرمانی شماره 14 رئال در چمپیونیزلیگ:« فعلا به چنین چیزی فکر نمی کنم. الان هدف این است که برای بازی با اینتر به بهترین شکل مهیا شویم. تیمی که قدرتمند است ولی در خانه بازی داریم و می خواهیم صدرنشین بمانیم. رسیدن به فینال سخت است ولی هدف مان چیزی غیر از این نباید باشد. اگر می خواهید قهرمان شوید، باید به آن فکر کنید و اعتقاد داشته باشید.»

 

رافا واران اخیرا در مصاحبه خود گلایه کرد که پس از فتح 4 لیگ قهرمانان هیچ هوادار رئال به وی تبریک نگفت چرا که سطح توقعات همیشه بالاست و فقط قهرمانی بعدی را می خواهند. کارلتو در این رابطه گفت:« این در تاریخ و سنت های رئال است. رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و همیشه قهرمانی اروپا را می خواهد. برای همین ذهنیت است که 13 قهرمانی چمپیونزلیگ دارد. هرگز نباید قانع باشید و باید برای هدف بعدی گام برداشت. این در ذات رئال و هوادارانش است.»

 

 

1670275

 

 

شانس قهرمانی رئال:« نمی توان از الان پیش بینی کرد ولی قطعا می توانیم با قدرت های بزرگی چون سیتی و بایرن رقابت پایاپای داشته باشیم. رئال تیمی باکیفیت و با تجربه است و همیشه هدفش قهرمانی است. مهم نیست دور بعد به چه تیمی برخورد می کنیم. ما می خواهیم رقابت کنیم، پیروز شویم و راهی مراحل بالاتر شویم. تمام.»

 

شباهت های فصل 15-2014 با فصل جاری:« مقایسه دشوار است و هر سال داستان خودش را دارد. در آن فصل بازی هایی متوالی را برنده شدیم ولی در نهایت دست مان از جام کوتاه ماند. البته که به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان بسیار نزدیک بودیم و بدشانس هم بودیم. بین ژانویه و فوریه افت کردیم و مصدومان مهمی مثل مودریچ داشتیم. گفتم که نمی توان قیاس کرد.»

 

درخشش میلیتائو:« او از لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار پیشرفت کرده است و کیفیت خیلی بالایی دارد. ادر یک مدافع درجه یک است و کاملا متمرکز و خوش فکر در میدان. در تک به تک ها عالی کار می کند و کمتر مهاجمی می تواند از او بگذرد. زوج او و آلابا بسیار هماهنگ و خوب کار می کند و داشتن شان یک نقطه اطمینان است.»

 

 

1671153

 

 

دربی یا بازی مهم برابر اینتر؟« ابتدا اینتر و سپس دربی. بازی با اتلتیکو یکشنبه هفته بعد است.»

 

اهمیت صدرنشینی:« برای هر دو تیم یک بازی ممتاز محسوب می شود و می دانیم که اینتر چه تیم خوب و باکیفیتی است. رقابت برای صدرنشینی است و برابر هواداران مان هم بازی خواهیم کرد. برای پیروزی و حفظ صدرنشینی، به اندازه کافی بهانه خوب داریم.»

دیدگاه‌ها