کد خبر : 1796527 | 15 آذر 1400 ساعت 16:33 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

به تیم خودم ایمان دارم

سیمئونه: حرف زدن دیگر بس است، از پورتو نمی‌ترسیم

دیه گو سیمئونه در نشست خبری بازی با پورتو گفت که ترسی از حریف ندارند و به جای حرف زدن باید در زمین ثابت کنند تیم خوبی هستند.

سیمئونه: حرف زدن دیگر بس است، از پورتو نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در زمین پورتو این تیم میزبان اتلتیکو است و برای هر دو تیم نبرد مرگ و زندگی محسوب می شود. اتلتیکو پس از شکست خانگی از میلان برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان، باید پورتو را شکست دهد و میلان هم نتواند از سد لیورپول بگذرد. شرایط پورتو نیز به گونه ای است که باید حتما برنده شود.

اتلتیکو پس از شکست خانگی از مایورکا روحیه چندان مساعدی ندارد.

 

 

1667874

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« دیگر حرف زدن بس است و به درد نمی خورد. باید به وعهده ها عمل کرد و فردا پیروز شویم. من به این تیم و بازیکنان ایمان کامل دارم. ایمان دارم چون هر روز با این بازیکنان هستم و به خوبی کیفیت بالای شان را می شناسم.»

 

انتقادات:« در دوران فوتبالم و سپس مربیگری، نه تحت تاثیر تمجیدها قرار گرفتم و نه زیر فشار انتقادات خرد شدم. می دانم مسیر موفقیت چیست و به دنبال همان هستم. می دانم که اگر به بهترین شریاط مان برسیم، از هر نظر تیم کاملی خواهیم بود. فوتبال یک بازی تیمی است و به درخشش همه بازیکنان از دروازه بان تا مهاجم به یک اندازه نیاز داریم.»

 

 

1666495

 

 

ترس از پورتو:« تیمی خارق العاده هستند که بسیار هم خوب کار کرده اند. به خوبی سازماندهی شده بازی می کنند و زمانی که توپ را از دست می دهند، چندین بازیکن برای بازپس گیری اقدام می کنند. جدی، جنگنده و سریع هستند. تیمی بسیار خوب که فردا شانس بالاتری برای صعود نسبت به ما و میلان دارد ولی ما از هیچ تیمی نمی ترسیم.»

 

دیدگاه‌ها