کد خبر : 1796533 | 15 آذر 1400 ساعت 17:08 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

شاید نور آفتاب نگذاشت داور درست تصمیم بگیرد؛

کلانتری: کیفیت ورزشگاه ساری بهتر از این نمی‌شود

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران به مانند سرمربی تیم معتقد است زمین ورزشگاه ساری به هیچ وجه شرایط میزبانی در لیگ برتر را ندارد.

کلانتری: کیفیت ورزشگاه ساری بهتر از این نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پدیده در سازی 9 امتیازی شد و توانست تا حدودی به جایگاهش در جدول رده بندی سازمان بدهد. ایوب کلانتری که زننده یکی از گل‌های این دیدار بود در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: یکی از سخت ترین بازی ها همین دیدار با پدیده بود اول به خاطر کیفیت تیم حریف بود و دوم نیز به خاطر زمین بود که به ما اجازه بازی را نمی داد.


کلانتری در واکنش به این سوال که بیشتر در مورد شرایط زمین توضیح بدهد، بیان کرد: من در مورد زمین چه بگویم؟ ان شاالله درست شود. تازه ما داریم  بعد از پیروزی حرف می زنیم خدایی نکرده اگر بعد از باخت باشد می گویند همه چیز را گردن زمین انداختند! از مسئولان استان تقاضا دارم در این زمین راه بروند و بازی کنند و ببینند قابل استفاده هست یا خیر؟ هر هفته هم بدتر می شود.


این بازیکن در مورد صحبت ساکت الهامی مبنی بر این که حاضر است ۳۰۰ میلیون تومان از طلبش را صرف زمین کند نظرش را اینگونه بیان کرد: احتیاجی به این مسئله نیست که آقای الهامی  بخواهد خرج کند، زیرا مشکل هزینه نیست آن ورزشگاه  چمن و گِل مناسبی ندارد. مالک و مدیرعامل محترم از هیچ کمک و هزینه ای دریغ نمی کنند ولی هرکاری کنند کیفیت آنجا همین است.

 

1671521

 


کلانتری که یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند در این مورد نیز گفت: همه ما یک تیم و در برد و باخت با هم شریک هستیم و گل من حاصل تلاش دست جمعی بود.


هافبک زرشکی پوشان مازندران در مورد قضاوت داور و صحنه بحث برانگیز توضیح داد:  ما داوری را به کارشناسان وا گذار می کنیم و شاید آن لحظه  نور آفتاب اجازه نداده داور درست تصمیم بگیرد ولی وقتی دو بازیکن از محوطه جریمه بلند میشوند خطا نمی تواند بیرون اتفاق افتاده باشد. امیدوارم که از این اشتباهات زیاد پیش نیاید و به هر حال شاید کمک داور هم دیده ولی نظر داور وسط را تایید کرده است.


کلانتری در پایان در مورد دیدار با  فولاد خوزستان افزود: فولاد تیمی ریشه‌دار با ساختاری خوب است و بازی سختی داریم انشاءالله بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها