کد خبر : 1796536 | 15 آذر 1400 ساعت 17:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نخواستند که در تراکتور باشم؛

نقی زاده: برای سهمیه بسته نشدیم ولی می جنگیم

هافبک تیم آلومینیوم معتقد است که انتظارات از تیمش نباید بی جا بالا برود.

نقی زاده: برای سهمیه بسته نشدیم ولی می جنگیم

به گزارش ورزش سه، در روزهایی که آلومینیوم نتایج خوبی گرفته و با 16 امتیاز در کنار سپاهان و گل گهر صدرنشین حضور دارد، علیرضا نقی زاده یکی از بهترین بازیکنان این تیم به شمار می رود. نقی زاده که دو گل مقابل فولاد و پرسپولیس به ثمر رسانده بود در بازی روز گذشته مقابل تراکتور پاس گل دوم را به محمد امین اسدی داد. او در گفت و گو با خبرنگار ما از بازی با تراکتور و شرایط تیمش صحبت کرده است:

 

بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم
بازی خیلی سختی بود. تراکتور با هواداران و بازیکنانی که دارد یکی از بهترین تیم های ایران و حتی آسیاست. ولی خدا را شکر به آن اهدافی که می خواستیم دست پیدا کرده و سه امتیاز به دست آوردیم.

 

موفقیت های آلومینیوم و حضور در صدر
این اتفاق خیلی مهمی است. آلومینیوم در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. این تیمی که آقای خطیبی بسته باید به آن افتخار کرد. تیم یکدل و خوبی هستیم. تنها تیم بدون شکست لیگ هستیم و امیدوارم با حفظ همین رتبه هواداران فوتبال در اراک را شاد کنیم.

 

آیا آلومینیوم سهمیه آسیا را کسب می کند؟
حقیقتش را بخواهید این تیم برای رتبه تک رقمی بسته شده و نباید انتظارات زیاد شود و در کار ما اثر منفی ایجاد کند. ولی ما تمام تلاش مان را می کنیم تا شاید سهمیه و از آن بهتر را کسب کنیم. این گونه نیست که برای سهمیه بسته نشده ایم و برایش تلاش نمی کنیم بلکه همه تلاش مان را کرده و تا آخر می جنگیم.

 

دلیل جدایی از تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی
تراکتور تیم شهر من است. علیرغم این که بعضی ها می خواهند من را مقصر جلوه دهند بروید از آقای نصیرزاده بپرسید که تقصیر کیست. من از زمین خاکی و رده نونهالان با تراکتور بزرگ شده ام و متاسفم که الان به این روز افتاده است. این تیم بهترین تیم آسیاست و مردم و مسئولان باید به تراکتور کمک کنند. امیدوارم که تراکتور راه اصلی اش را پیدا کند. تیم شهرمان است و از خدایمان است که موفق باشد. از این جا ما رشد کردیم ولی یکسری مشکلات است که نمی گذارند بازیکن بومی این جا بازی کند. علیرغم مشکلات زیادی که بود بدون توجه به مبلغ قرارداد در تمرینات حضور پیدا کردم ولی آقایان نخواستند که ما باشیم.

دیدگاه‌ها