کد خبر : 1796537 | 15 آذر 1400 ساعت 17:31 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی: کسب سهمیه دور از دسترس نیست

مدافع مس رفسنجان می‌گوید با وجود اعتراض تیم ذوب آهن، داوری بازی دیروز عالی بوده است.

توکلی: کسب سهمیه دور از دسترس نیست

به گزارش ورزش سه، شاهین توکلی در خصوص دیدار روز گذشته مس مقابل ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. ما برای بازی با ذوب آهن برنامه های خودمان را داشتیم که می‌خواستیم هر طور شده سه امتیاز بازی را بگیریم و خودمان را به بالا جدول نزدیک تر کنیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و توانستیم در دقایق اول بازی گل بزنیم و بعد از آن هم توانستیم فشار خودمان را حفظ کنیم و موفق شدیم که سه امتیاز را هم بگیریم.

 

او در خصوص عملکرد خودش در این بازی عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود و من هم تمام تلاش خودم را کردم که بتوانم به تیم کمک کنم و به نظر خودم بازی خوبی انجام دادم و با گذشت زمان هم من و هم تیم هماهنگ تر می‌شویم و بازی بهتری را ارائه می‌دهیم.

 

مدافع مس در واکنش به اعتراضات تیم ذوب آهن به داوری بازی اظهار داشت: داوری بازی دیروز یکی از داوری های خوب لیگ بود. من همیشه هر اتفاقی رخ می‌دهد را صادقانه می‌گویم ولی داوری دیروز به نظر من جزو داوری های خوب لیگ و داور کاملا با شجاعت سوت زدند و مشکلی نداشت.

 

او با تاکید بر لزوم استفاده از VAR در لیگ برتر ادامه داد: وجود VAR واقعا لازم است ولی فوتبال ما هم بیش از حد به داوری ها حساسیت نشان می‌دهد و بعد از تمام مسابقات بحث داوری وجود دارد. یا باید داورها کیفیتشان را بالاتر ببرند یا هر چه زودتر VAR وارد فوتبال ایران شود.

 

توکلی در مورد برد پر گل مس در روزهایی که بیشتر بازی ها کم گل دنبال می‌شوند، توضیح داد: تیم ها ترس از نتیجه نگرفتن دارند و اول برای نباختن بازی می‌کنند ولی صحبتی که آقای ربیعی با ما داشتند این است که از فوتبال لذت ببریم و فوتبال خوبی را ارائه بدهیم و برایمان فرقی ندارد که نتیجه چه باشد و فقط از ما می‌خواهند از فوتبال لذت ببریم و فوتبال رو به جلو ارائه بدهیم و برای همین است که توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

بازیکن مس در پاسخ به این سوال که آیا اعضای تیم مس به کسب سهمیه فکر می‌کند یا خیر، عنوان کرد: ما با توجه به تیمی که داریم و شرایطی که تیم مس دارد کسب سهمیه برایمان دور از دسترس نیست و با تمام وجود بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم ولی چیزی که برای ما بیشتر اهمیت دارد بازی های بعدی است تا یک نگاه دور دست اما با پتانسیلی که من در تیم می‌بینم می‌شود به کسب سهمیه هم فکر کرد.

 

توکلی در پایان درباره بازی بعد مس برابر تراکتور گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد و با مربی جدید شرایط تیمشان هم تغییر کرده ولی ما در سرچشمه محکوم به برد هستیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد که بتوانیم از این بازی هم سربلند خارج شویم.

دیدگاه‌ها