کد خبر : 1796544 | 15 آذر 1400 ساعت 18:23 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

مستحق این پیروزی بودیم؛

علی نژاد: به دنبال تثبیت جایگاه آلومینیوم هستیم

وینگر تیم آلومینیوم امیدوار است که با ادامه روند خوبش به تیم ملی برسد.

علی نژاد: به دنبال تثبیت جایگاه آلومینیوم هستیم

به گزارش ورزش سه، محمد علی نژاد، وینگر تیم آلومینیوم که با دو پاس گل در این فصل خوش درخشیده و یکی از مهره های ثابت تیم خطیبی به شمار می رود در مورد برد خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر توانستیم یک بازی خوب و باکیفیت راانجام دادیم. تمام نکاتی که کادر فنی در تمرینات گوشزد کرده بود را انجام دادیم. مستحق این پیروزی بودیم و لیاقت این جایگاه را داریم. مطمئنا در ادامه نیز همین روند را ادامه خواهیم داد تا هوادارانمان را خوشحال تر کنیم.

 

وی با اشاره به موقعیت هایی که در این بازی از دست رفت ادامه داد: اگر یک مقدار خود من و بقیه بچه ها دقت بیشتر در موقعیت ها به خرج می دادیم می توانستیم با برد پرگل تری از زمین بیرون بیاییم.

 

وینگر آلومینیوم با اشاره به انگیزه بالایش به حضور در تیم ملی گفت: خدا را شکر امسال توانستم هر هفته روند بهتری داشته باشم و توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم. یک مقدار باید بیشتر کار کنم و با تمرکز بالا در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنم. تمام تلاشم این است که هفته به هفته بهتر باشم و هدفم حتی رسیدن به تیم ملی است که انشالله اتفاق می افتد.

 

علی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند تا پایان فصل این رتبه از جدول را حفظ کند تاکید کرد: ما با توجه به نظر کادر فنی نگاه مان به بازی بعدی است. الان هم به بازی با فجرسپاسی فکر می کنیم تا با یک ریکاوری خوب در آن دیدار به میدان برویم و جایگاه مان را تثبیت کنیم.

دیدگاه‌ها