کد خبر : 1796553 | 15 آذر 1400 ساعت 19:19 | 95.1K بازدید | 117 دیدگاه

افشاگری نشریه اکیپ؛

نارضایتی لیونل مسی؛ سرمربی PSG این‌کاره نیست!

به نظر می رسد لیونل مسی خیلی از بازی کردن زیر نظر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن چندان راضی نیست.

نارضایتی لیونل مسی؛ سرمربی PSG این‌کاره نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل دوران حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن بود که تعویض شدن در اواخر یک مسابقه از سوی مائوریسیو پوچتینو موجبات عصبانیت این ستاره آرژانتینی و نگاه غضبناک او به سرمربی تیم را فراهم کرد. البته لیونل مسی هنوز در تیم جدید خود از نظر گلزنی عملکرد چندان خوبی نداشته و در این مدت تنها یک بار در لیگ فرانسه و سه بار در لیگ قهرمانان موفق به باز کردن دروازه حریفان شده که نسبت به کارنامه سال های قبل این بازیکن اصلا قابل قبول محسوب نمی شود.

 

1671554

 

اما نشریه معتبر اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد لیونل مسی در مورد برنامه های تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن و به ویژه در مورد سبک بازی مورد این نظر این سرمربی تردید داشته و شرایط خود را در پاریس مساعد نمی داند.

 

پس از دو تساوی متوالی مقابل نیس و لانس در لیگ یک فرانسه و البته از دست دادن شانس صدرنشینی در لیگ قهرمانان در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، سرمربی سابق تاتنهام هنوز به دنبال یافتن ترکیب ایده آل خود بوده و هنوز بیش از یک بار از یک ترکیب ابتدایی مشابه در دو دیدار متوالی استفاده نکرده است.

 

لیونل مسی تصور می کند توانایی های او زیر نظر مائوریسیو پوچتینو محدود شده و این سرمربی در طول برگزاری یک مسابقه نیز تغییر سیستم می دهد که این باعث گیج شدن برخی بازیکنان شده است. به هر حال عملکرد پاری سن ژرمن در فصل جاری و علیرغم داشتن این همه ستاره هنوز مدنظر هواداران نبوده و بعید است در صورت ادامه این روند، دوران حضور پوچتینو در پاریس خیلی به درازا انجامد.

 

1671552

دیدگاه‌ها