کد خبر : 1796563 | 15 آذر 1400 ساعت 20:39 | 60.1K بازدید | 31 دیدگاه

بهترین بازیکن جوان دنیا؛ رئال مادرید من را نخواست!

پدری، هافبک جوان بارسلونا فاش کرد چند سال قبل در تست باشگاه رئال مادرید رد شده است.

بهترین بازیکن جوان دنیا؛ رئال مادرید من را نخواست!

به گزارش "ورزش سه"، پدری، ستاره خلاق و اسپانیایی در تابستان سال 2019 از لاس پالماس راهی بارسلونا شده و حالا در سن 19 سالگی تبدیل به یکی از مهره های ارزشمند این تیم در یک سال اخیر شده است. چندی قبل پدری برنده جایزه کوپا 2021 شده و عنوان بهترین بازیکن جوان دنیا را دریافت کرد.  حالا این ستاره جوان فاش کرد که چند سال قبل برای تست دادن راهی اردوی رئال مادرید شده، اما مورد توجه این باشگاه قرار نگرفته و سرنوشت مسیر دیگری را برای او انتخاب کرده است.

 

1670723

 

پدری گفت: "در سن 15 سالگی یک هفته در رئال مادرید در سرما تمرین کردم، اما به گفته آنها سطح مطلوبی از خود ارائه ندادم و انتقال به این تیم میسر نشد. به همین دلیل به لاس پالماس رفتم. به هر حال این یک انتخاب طبیعی است، زیرا هر کودکی در جزایر قناری آرزوی بازی کردن در این تیم را دارد. بدون بازی در لاس پالماس، من هرگز اینجا نبوده و با شما صحبت نمی کردم.

 

من در آنجا چیزهای زیادی یاد گرفتم. وقتی 16 ساله شدی و به فوتبال حرفه ای رسیدی، مهم است که چنین تجربه ای داشته باشی. پپه مل در این روند پیشرفت من نقشی اساسی داشت. بازی کردن در لیگ دسته دوم اسپانیا بسیار دشوار بوده و فوتبال به شکل متفاوتی بازی می شود. در لیگ دو بازیکنان بسیار قوی و فیزیکی هستند و شما در آن سطح به اندازه زمان بازی کردن در لباس بارسلونا در لالیگا مالک توپ نیستید."

دیدگاه‌ها