کد خبر : 1796573 | 15 آذر 1400 ساعت 21:34 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک برد دیگر در کارنامه نیروی زمینی شهید شاملی

صدرنشین لیگ برتر هندبال با حداکثر امتیازات در صدر

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون امروز موفق شد بازهم با برد کار خود را به پایان برساند. آن‌ها اکنون شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ برتری هستند.

صدرنشین لیگ برتر هندبال با حداکثر امتیازات در صدر

به گزارش "ورزش سه"، از مهم ترین بازی‌های دور چهارم از مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال، امروز بین دو تیم نیروی زمینی کازرون و مس کرمان برگزار شد و در نهایت این تیم کازرونی بود که توانست با برد به کار خود پایان دهد و به‌قولی نتیجه نهایی دیدار اصلی این هفته را به سود خود به پایان برساند.

 

بازی دو تیم نیروی زمینی و مس که آخرین بازی از روز دوم این مرحله از رقابت‌های لیگ به حساب می آمد در حالی آغاز شد که هر دو تیم با توجه به وضعیت خود در جدول رده‌بندی، نیازمند تمام امتیازات این بازی بودند. نیروی زمینی شهید شاملی برای ادامه تثبیت صدرنشینی خود و مس کرمان هم برای بهبود اوضاع خود در جدول رده‌بندی دنبال این بودند تا بازی را با برتری به پایان برسانند اما در نهایت این تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که توانست با اختلاف قابل‌توجهی به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود. 

 

تیم شهید شاملی نیمه اول که بازی را با نتیجه ١٧ بر ١٣ به پایان رساند پس‌از آغاز نیمه دوم، توانست این فاصله را بیشتر کند و تا پایان بازی این در اختلاف گل را به عدد ٩ رساند و در نهایت با نتیجه ٣۴ بر ٢۵ از حریف خود پیش افتاد و نتیجه نهایی مهم ترین دیدار هفته را به سود خود به پایان رساند. 

 

نکته جالب‌توجه در نتیجه پیروزی تیم نیروی زمینی در این دیدار به ادامه رکورد شکست‌ناپذیری این تیم برمی‌گردد، تیم نیروی زمینی شهید شاملی با برد در دیدار امروز توانست در هفتمین بازی خود باز هم حریف را شکست  دهد و به این ترتیب از ابتدای رقابت‌های لیگ برتر بدون از دست دادن حتی یک امتیاز کار خود را به پایان رساند.

 

 

1671586

 

1671587

 

1671588

دیدگاه‌ها