کد خبر : 1796574 | 15 آذر 1400 ساعت 21:55 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

رانکینگ: عملکرد توخل در چلسی باورنکردنی بود

رالف رنگنیک، سرمربی جدید منچستریونایتد به تمجید از توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پرداخته است.

رانکینگ: عملکرد توخل در چلسی باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل و در چنین مقطعی بود که توماس توخل هدایت چلسی را به عهده گرفته و با عملکردی فوق العاده در پایان همان فصل این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. رالف رنگنیک که روزگاری سرمربی توخل بوده و نقش مهمی در شکل گیری افکار این سرمربی ایفا کرده است، عملکرد او در چلسی را فوق العهاده خوانده و مدعی شد نمی داند آیا می تواند روی نیمکت منچستر یونایتد به چتین موفقیت هایی دست پیدا کند یا خیر.

 

رالف رانگنیک گفت: "کاری که توماس توخل طی تنها چهار ماه در چلسی انجام داد، فوق العاده و باورنکردنی بود. اگر کسی به مارینا گرانوفسکایا یا رومن آبراموویچ گفته بود که می توانند در یک گوی شیشه ای آینده را دیده و متوجه شوند که در چهار ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد، این دستاورد برای آنها نیز خیلی عجیب بوده است.

 

1671575

 

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، چهارم شدن در لیگ و حالا نیز مدغی بودن در لیگ برتر با تقریبا همان بازیکنان، یک دستاورد بزرگ است. مطمئن نیستم که بتوانم بگویم شرایط برای من در منچستریونایتد نیز به همین منوال پیش خواهد رفت.

 

احتمال استفاده از میسون گرین‌وود در ترکیب ثابت؟ او در شروع فصل خیلی خوب عمل کرد و فکر می‌کنم میسون در سه بازی اول سه یا چهار گل به ثمر رساند.  گرین‌وود یک بازیکن بومی با استعداد بوده و من دوست دارم در آینده به او زمان بیشتری برای بازی بدهم. البته او نیز باید شایستگی خود در تمرینات برای حضور در ترکیب یونایتد نشان دهد."

دیدگاه‌ها