کد خبر : 1796576 | 15 آذر 1400 ساعت 21:36 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه پیروزی‌های شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بازی خود در هفته نهم لیگ برتر را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

ادامه پیروزی‌های شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

به گزارش ورزش سه به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در جریان بازی‌های گروه الف لیگ برتر بسکتبال، دو دیدار از هفته نهم مسابقات برگزار شد که در پایان، تیم‌های شهرداری گرگان و نظم آوران سیرجان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

 

در بازی نخست امروز، تیم شهرداری گرگان صدرنشین گروه الف به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که موفق شد با نتیجه ۷۸ - ۶۶ حریف خود را شکست داده و همچنان به صدرنشینی خود در این گروه ادامه دهد.

 

شاگردان مهران حاتمی در این دیدار کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۰-۱۶، ۲۱-۱۷، ۱۸-۱۶ و ۱۹-۱۷ با پیروزی پشت سر گذاشتند. شهرداری در بازی قبل خود نیز نظم آوران سیرجان را شکست داده بود.

 

اما در دومین بازی امروز، تیم پالایش نفت آبادان به مصاف تیم نظم آوران سیرجان رفت که در پایان این بازی نزدیک، با نتیجه ۶۳ - ۷۵ مغلوب شاگردان علی آرزومندی شد.

 

نفت آبادان در حالی این بازی را واگذار کرد که کوارتر نخست بازی ۱۹-۱۹ مساوی و کوارتر دوم هم با حساب ۲۳-۲۱ به سود آبادانی ها تمام شد. در ادامه اما این سیرجانی‌ها بودند که در کوارتر های سوم و چهارم ۱۰-۲۰ و ۱۱-۱۵ به برتری دست یافتند تا برنده بازی شوند.

 

دیدگاه‌ها