کد خبر : 1796582 | 15 آذر 1400 ساعت 22:28 | 22.2K بازدید | 20 دیدگاه

ممفیس دیپای:

بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

ممفیس دیپای، ستاره هلندی بارسلوتا تاکید کرد هدف این تیم کسب پیروزی در خانه بایرن مونیخ است.

بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه بهبرتری احتمالی بنفیکا مقابل دینامو کیف، بارسلونا برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان چاره ای جز کسب برتری در خانه بایرن مونیخ آماده و سرحال ندارد. ممفیس دیپای، مهاجم جدید بارسلونا مدعی شد این دیدار برای آنها به مثابه یک فینال بوده و بلوگرانا قصد دارد انتقام شکست سنگین تابستان سال گذشته برابر بایرن مونیخ را بگیرد.

 

ممفیس دیپای گفت: "ما باید از نظر ذهنی خیلی خوب آماده شویم، زیرا این دیدار مانند یک فینال است. باید با حداکثر توان در میدان حاضر شویم و 90 دقیقه برای انجام این کار زمان خواهیم داشت. بدیهی است که سرنوشت ما به نتیجه بنفیکا نیز بستگی دارد، اما ما باید روی خودمان تمرکز کرده و برای بردن بازی به میدان برویم. سبک بازی ما به افکار سرمربی بستگی دارد، اما ما دوست داریم بالا پرس کرده و توپ را در اختیار داشته باشیم. ما می خواهیم جریان بازی را از طریق مالکیت توپ کنترل کنیم.

 

1658554

 

شکست 2-8 سال 2020 مقابل بایرن مونیخ؟ البته که ما می خواهیم انتقام بگیریم و ممکن است این آخرین فرصت ما باشد، پس باید آماده شویم. ما باید خیلی تلاش کرده و هر کاری ممکن است انجام دهیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم. همه چیز با باور به خودمان شروع می شود.

 

ما بارسا هستیم و همه چیز برای ما ممکن است، هواداران هم این موضوع را می دانند. ما به رقابت دیگری غیر از لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی کنیم، زیرا این بزرگ ترین تورنمنت فوتبال است و بارسلونا باید در دور بعد حضور داشته باشد.

 

برنده شدن به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و روحیه تیمی را تقویت می کند. ما می دانیم که در پروژه فعلی که نیاز به زمان دارد. جوانان زیادی وجود دارند و اینجا محیط تازه ای برای ماست، اما اگر به پیروزی برسیم، می توانیم تیم جدیدی بسازیم."

دیدگاه‌ها