کد خبر : 1796586 | 15 آذر 1400 ساعت 23:08 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

خود‌ تخریبی ستاره آرسنال؛ حقم 4 از 10 است!

توماس پارتی، هافبک غنایی آرسنال مدعی شد هنوز بهترین نمایش خود را در ترکیب آرسنال را ارائه نداده است.

خود‌ تخریبی ستاره آرسنال؛ حقم 4 از 10 است!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در اکتبر سال 2020 موفق به جذب توماس پارتی، هافبک جنگنده اتلتیکو مادرید شد و دوران موفقیت آمیز و پنج ساله این بازیکن در واندا متروپولیتانو اینگونه به پایان رسید. اما این هافبک 28 ساله در اولین سال حضور در لباس آرسنال هنوز موفق به برآورده کردن انتظارات تلاش نشده و خود توماس پارتی امروز در مصاحبه ای اعتراف کرد هنوز بهترین عملکرد خود را در ترکیب آرسنال نشان نداده است.

 

توماس پارتی گفت: "من به خودم از 10 نمره چهار می دهم، زیرا لحظاتی وجود داشته که توانستم واقعاً به تیم مقابل آسیب برسانم، اما لحظاتی نیز رقم خورد که تمرکزم را از دست دادم و آن وقت بود که همه چیز خراب شد. این همان زمانی است که شما متوجه می شوید که باید بهتر از این عمل کنید.

 

1671585

 

البته من قادرم از امور دفاعی گرفته تا شرکت در حمله می توانم کمک زیادی به تیم کنم. من باید در زمینه بازی خوانی بهتر عمل کنم. حالا آرسنال بازی های مداوم زیادی در پیش رو دارد، طبیعی است که تعدادی از مسابقات یا برخی لحظات نتوانم بهترین عملکرد خود را ارائه دهم.

 

فکر می‌کنم باشگاه انتظار بیشتری از من داشت و شخصا می‌دانم که می‌توانم بهتر از این عمل کنم. باید به کار خود ادامه دهم و در نهایت به نتیجه مورد نظر خواهم رسید. با انجام بازی های بیشتر، اعتماد به نفس من افزایش خواهد یافت و می توانم به جایی که می خواهم برسم."

 

دیدگاه‌ها