کد خبر : 1796621 | 16 آذر 1400 ساعت 09:50 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

تاکید نساجی؛ اجازه بدهید در مشهد بازی کنیم

تیم نساجی هم چنان به برگزاری دیدارهای خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد تا زمان مهیا شدن چمن استادیوم شهید وطنی تاکید دارد.

تاکید نساجی؛ اجازه بدهید در مشهد بازی کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، به رغم برتری دو بر صفر نساجی در برابر پدیده در کنفرانس خبری بعد از بازی ساکت الهامی سرمربی تیم پیروز به کیفیت چمن استادیوم شهدای ساری معترض شد و گفت زمین این استادیوم موجب شد هر دو تیم به بازی هوایی روی بیاورند در حالی که او دوست دارد تیمش روی زمین فوتبال کند و در نهایت نمایشی داشته باشد که در سایه منجر به کسب نتیجه موجب لذت بردن مردم شود. 

 

روز گذشته سازمان لیگ در اعلام برنامه بازی ها از هفته نهم تا هفته شانزدهم مکان برگزاری دیدارهای خانگی نساجی را نامعلوم اعلام کرد. به نظر می رسد باشگاه نساجی به متقاعد کردن اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای برگزاری دیدارهای خانگی خود در استادیوم امام رضای مشهد تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی امیدوار است. اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران پیش از بازی نساجی – پدیده به تیم نساجی برای خروج از استان مجوز نداد و اعلام کرد هم چنان باید دراستادیوم شهدای ساری بازی کند. با وجود همه تلاش های صورت گرفته در استادیوم شهدای ساری و هزینه هایی که برای رفع نواقص این استادیوم انجام شده به چمن استادیوم که مهمترین بخش آن بشمار می رود هیچ توجهی نشده است. 

 

نساجی در هفته پیش رو میهمان تیم فولاد در اهواز است و در اولین بازی خانگی بعد از دیدار با پدیده میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. در صورت موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران احتمال برگزاری این دیدار در استادیوم امام رضای مشهد زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها