کد خبر : 1796622 | 16 آذر 1400 ساعت 09:38 | 6.3K بازدید | 12 دیدگاه

آرتتا: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی نیستم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، پس از شکست برابر اورتون به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.

آرتتا: از عملکرد بازیکنان تیمم راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان اورتون بود و با نتیجه 1-2 شکست خورد.

این تیم در حالی این بازی را واگذار کرد که در نیمه اول از حریف پیش افتاده بود و با مردود شدن دو گل اورتون به دلیل خطای آفساید توسط کمک داور ویدیویی، این برتری را تا اواخر بازی نیز حفظ کرده بود.

اما آنها در نهایت نتوانستند مانع از باز شدن دروازه‌شان شوند و در برابر اورتون بحران‌زده شکست را پذیرفتند.

آرتتا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« امروز نتوانستیم به استانداردهای مدنظر من برسیم. ما در نیمه اول در هنگام تصاحب توپ بسیار بی‌ثبات بودیم. کنترل بازی را در دست داشتیم و جز از روی ضربات شروع مجدد گلی دریافت نکردیم اما من به هیچ وجه از عملکرد تیم راضی نیستم.»

 

1670133

 

او اضافه کرد:« ما هیچ نفوذی نداشتیم و هیچ خطری ایجاد نکردیم و این کاملا برخلاف چیزهایی بود که سعی داشتیم انجام دهیم. در یکی از معدود دفعاتی که به درستی وظیفه تیمی را انجام دادیم موفق به گلزنی توسط مارتین اودگارد شدیم و بازی را 0-1 به سود خودمان کردیم.»

این مربی اسپانیایی ادامه داد:« ما در نیمه دوم سعی کردیم این روند را تکرار کنیم اما  بار دیگر از این نظر به هیچ وجه ثبات نداشتیم و فقط چهار موقعیت خوب خلق کردیم، یکی برای انکیتا، دوتا برای مارتین و یکی در آخر برای اوبامیانگ. اما گل بسیار بدی خوردیم. ما باید بازی را مدیریت کنیم اما این کار را به اندازه کافی انجام ندادیم که برای پیروزی کافی باشد.»

آرتتا در پاسخ به این سوال که مشکل تیمش از کجاست گفت:« ما نمی‌توانستیم توپ را به یک سوم پایانی زمین برسانیم و مدام آن را لو می‌دادیم! پاس‌های آشفته، لمس توپ‌های آشفته داشتیم. ما می‌دانستیم باید در گودیسون پارک چه انتظاری داشته باشیم و به اندازه کافی خوب نبودیم.»

 

دیدگاه‌ها