کد خبر : 1796663 | 16 آذر 1400 ساعت 12:38 | 13.4K بازدید | 8 دیدگاه

کاسمیرو: زوج امباپه و وینیسیوس عالی می‌شود

به نظر می‌رسد که کاسمیرو، ستاره رئال مادرید، از حضور کیلیان امباپه در این تیم استقبال می‌کند.

کاسمیرو: زوج امباپه و وینیسیوس عالی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت جدی برای خرید امباپه اقدام کرد اما پی اس جی حاضر به فروش این بازیکن نشد.

با این حال قرارداد این بازیکن 22 ساله با این باشگاه فرانسوی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تلاش‌های مدیران پی اس جی برای تمدید قرارداد این بازیکن راه به جایی نبرده است.

همین موضوع باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان باور داشته باشند که امباپه تابستان سال آینده پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. این در حالی است که آنها می‌توانند از ابتدای ژانویه رسما پیش قراردادی را با این بازیکن به امضا برسانند.

حالا به نظر می‌رسد که کاسمیرو نیز از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو استقبال می‌کند و باور دارد که امباپه خیلی زود با شرایط این تیم سازگار خواهد شد.

 

1661930

 

این هافبک برزیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« امباپه بازیکن ما نیست اما البته که بازیکن بسیار خوبی است. او جز سه بازیکن برتر دنیا در حال حاضر است و می‌تواند با هر تیمی در دنیا سازگار شود.»

امباپه این فصل نیز عملکرد درخشانی در لیگ فرانسه داشته و با هفت گلی که به ثمر رسانده نقش مهمی در صدرنشینی تیم مائوریسیو پوچتینو با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم داشته باشد.

هرچند، وینیسیوس در رئال عملکرد بهتری نسبت به امباپه داشته و تا به حال 10 گل  در رقابت‌های لالیگا وارد دروازه حریفان کرده است.

همین موضوع باعث شده که کاسمیرو باور داشته باشد که این دو بازیکن در کنار هم به زوج درخشانی تبدیل خواهند شد. او گفت:« وینیسیوس و امباپه در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای خود هستند و می‌توانند در کنار هم سازگاری بسیار خوبی پیدا کنند.»

دیدگاه‌ها