کد خبر : 1796696 | 16 آذر 1400 ساعت 15:38 | 22.1K بازدید | 5 دیدگاه

گری نویل:

شرایط وخیم شده، اوبامیانگ را زمستان می‌فروشند

مشکلات بین سرمربی آرسنال و پیر امریک اوبامیانگ بیشتر شده و ار نظر گری نویل بعید است نیم فصل دوم او را با پیراهن توپچی ها ببینیم.

شرایط وخیم شده، اوبامیانگ را زمستان می‌فروشند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در گودیسون پارک برابر اورتون با نتیجه 2-1 شکست خورد. آرسنالی ها 80 دقیقه از میزبان خود پیش بودند ولی ریچارلیسون و گِرِی در دقایق پایانی دو گل زدند تا توپچی ها برای سومین بازی متوالی شکست را در لیگ برتر تجربه کنند.

نکته عجیب در این بازی نیمکت نشینی پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان توپچی ها بود. ستاره گابنی از دقیقه 85 وارد زمین شد و دقیقه 94 نیز یک موقعیت تک به تک را به شکلی عجیب از دست داد.

 

 

1569831

 

 

گری نویل ستاره سابق تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد معتقد است که پس از این بازی مشکلات بین اوبامیانگ و میکل آرتتا سرمربی توپچی ها بیشتر نیز خواهد شد.

او به اسکای اسپورتس گفت:« معتقدم پس از این بازی شرایط بین اوبامیانگ و آرتتا بدتر خواهد شد. اینکه آرتتا اِنکیتای 22 ساله را زودتر از اوبامیانگ به زمین فرستاد، حرف های زیادی در خود داشت و اوبامیانگ نیز پیغام را گرفته است. حس می شود که بین آرتتا و اوبامیانگ اختلاف وجود دارد و طبیعی نیست شما کاپیتان تیم تان و بهترین گلزن خود را در چنین دیدار حساسی 85 دقیقه روی نیمکت بنشانید.»

 

 

1671738

 

 

نویل ادامه داد:« این وضعیت مشکلات را بیشتر خواهد کرد و فکر می کنم آرتتا در ژانویه، اوبامیانگ را در فهرست فروش بگذارد و به دنبال مهاجمی دیگر خواهد بود. اگر او درخواست بدهد، بعید می دانم مدیران باشگاه نیز مخالفت کنند. اوبامیانگ هم اگر فرصت دست بدهد، دوست دارد از آرسنال برودو این یک تمایل مشترک است.»

 

دیدگاه‌ها