کد خبر : 1796702 | 16 آذر 1400 ساعت 15:55 | 13.7K بازدید | 2 دیدگاه

محرومیتی در کار نبود

اعلام حکم ستاره دورتموند پس از حرف‌های جنجالی

مصاحبه تند جود بلینگهام ستاره انگلیسی دورتموند در نهایت برای او محرومیتی به همراه نداشت.

اعلام حکم ستاره دورتموند پس از حرف‌های جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند و  بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندسلیگا در سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دورتموند با نتیجه 2-3 مغلوب بایرن مونیخ شد. فلیکس تسوایر داور درکلاسیکر  در دو صحنه مشکوک به پنالتی تصمیمات متفاوتی گرفت و باعث شد انتقادات زیادی به سمت او روانه شود.

 

 

1671749

 

 

جود بلینگهام ستاره انگلیسی پس از این بازی به شدت به قضاوت فلیکس تسوایر اعتراض کرد و تصمیم مسئولات برگزاری مسابقات مبنی بر انتصاب او به عنوان داور درکلاسیکر را زیر سوال برد:«این صحنه برای من پنالتی نبود، هوملس به توپ نگاه نمی کرد و تنها برای گرفتن توپ تلاش می کرد و در نهایت توپ به او خورد. فکر نمی کنم او حتی به توپ نگاه کرده باشد. صحنه های مشکوک دیگری نیز در این بازی وجود داشت. شما نباید به داوری که قبلا سابقه تبانی دارد، قضاوت بزرگترین بازی آلمان را بسپارید. در نهایت چه انتظاری می توانید داشته باشید؟»

 

 

1671228

 

 

کمیته انضباطی فوتبال آلمان در پی این اظهارنظر تند، پرونده ای علیه بلینگهام تشکیل داد و انتظار می رفت او را با محرومیت نیز مواجه کند اما دقایقی پیش اعلام شد که محرومیتی در کار نیست و ستاره انگلیسی 40 هزار یورو جریمه شده است. به این ترتیب بلینگهام مشکلی برای همراهی دورتموند در بازی بعدی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها