کد خبر : 1796705 | 16 آذر 1400 ساعت 16:11 | 20.8K بازدید | 16 دیدگاه

جنجال برای دربی و قهقهه در تمرین (عکس)

فرشاد فرجی به چهره ثابت صحنه‌های جنجالی دربی تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هنوز یک فصل کامل از پرسپولیسی شدن فرشاد فرجی نگذشته که او سه دربی را تجربه کرده است. اتفاقی که نصیب کم‌تر بازیکنی می‌شود اما شماره 3 جدید قرمزها دربی برگشت لیگ بیستم، شهرآورد جام حذفی و دربی ۹۷ را تجربه کرده است.

 

فرجی در دربی برگشت لیگ بیستم که با برتری یک بر صفر سرخ‌ها تمام شد از ابتدای نیمه دوم به عنوان مدافع راست وارد زمین شد و در دقیقه نود پس از برخوردی که میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد، فورا خود را به زمین استقلال رساند و در دعوای چند دقیقه‌ای آخر بازی نقش کلیدی بازی کرد و از زمین اخراج شد تا تجربه مهم‌ترین بازی زندگی‌اش جنجالی باشد.

او در دربی جام حذفی روز خوب و تقریبا بدون تنشی را سپری کرد و در نهایت طعم شکست تیمش در ضربات پنالتی را چشید. فرجی در هفته هشتم و در شهرآورد شماره ۹۷ نیز انتخاب اول گل‌محمدی بود و یار مستقیمش رودی ژستدی بود که ۸ سانتی‌متر از او بلند قامت‌تر بود که فرجی در نبردهای هوایی مقابل مهاجم بلندقامت آبی‌ها مغلوب نشد اما در دقایق آخر بازی تکل بلندش در محوطه روی پای ژستد سبب شد شائبه‌های زیادی در خصوص آن صحنه پدید آید.

 

1671756

 

خود فرجی به شدت نسبت به آن صحنه اعتراض داشت و معتقد بود کمک داور باید آفساید مهاجم آبی‌ها را می‌گرفته و به هیچ وجه زیر بار خطا کردن روی ژستد نمی‌رود. شماره 3 سرخ‌ها با عملکردش جایگاه خوبی در پرسپولیس پیدا کرده و امروز پس از سپری کردن دومین دربی جنجالی‌اش با روحیه بالا در تمرین حاضر بود و قهقه‌اش پس از زمین خوردن سوژه عکاس پرسپولیس شد‌.

دیدگاه‌ها