کد خبر : 1796711 | 16 آذر 1400 ساعت 16:23 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

قزاقستان؛ حریفی که امیدوار به شکستش هستیم

دختران هندبال در رویای صعود در جام جهانی

راه صعود تیم ملی هندبال بانوان از مرحله نخست گروهی به دور بعد رقابت های قهرمانی جهان به یک حریف آسیایی گره خورد.

دختران هندبال در رویای صعود در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه" ، تیم ملی هندبال بانوان ایران که با کسب جایگاه چهارم رقابت های قهرمانی آسیا مجوز شرکت در بیست و پنجمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جهان را کسب کرد، در این مسابقات در گروه C با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه شد.


دختران هندبال ایران تاکنون دومسابقه را مقابل قدرت های هندبال بانوان انجام داده اند و در هردو تقابل برابر نروژ و رومانی بازی را واگذار کرده اند. ملی پوشان هندبال ایران حالا برای صعود از مرحله گروهی دور مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان باید قزاقستان را از پیش رو بردارند.


قزاقستان نیز هم مانند ایران مقابل نروژ و رومانی تن به شکست داده و با توجه به اینکه از هرگروه سه تیم به دور بعدی مسابقات صعود می کند، دختران هندبال ایران امروز در مصاف با قزاق ها محکوم به برد هستند. تیم ملی هندبال ایران درصورت شکست قزاقستان به عنوان تیم سوم گروه C به جمع ۲۴ تیم پایانی راه خواهند یافت.

 

1671763


این رقابت امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در اسپانیا برگزار خواهد شد؛ جایی که باید امیدوار باشیم امیدواریم بازهم سنگربان قمی هندبال ایران فاطمه خلیلی نمایش خوبی داشته باشد و با سیو های دیدنی زمینه ساز برد تیم ملی شود.

دیدگاه‌ها