کد خبر : 1796726 | 16 آذر 1400 ساعت 17:40 | 23.3K بازدید | 14 دیدگاه

تیم مال ماست و اسمش شهر خودرو!

حمیداوی: زورمان نمی رسد از پرسپولیس پول بگیریم

مالک باشگاه شهرخودرو اعلام کرد که تیمش مشکل مالی خاصی ندارد.

حمیداوی: زورمان نمی رسد از پرسپولیس پول بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری در خصوص شرایط بحرانی تیمش گفت: وظیفه مدیریت ایجاد لوجستیک خوب است و داخل زمین چمن را باید آقایان کادر فنی پاسخگو باشند. فراز و نشیب زیادی برای تحویل دوباره تیم داشتیم و روندمان به سه سال قبل برگشت و مجبور شدیم از اول شروع کنیم. بعضی از عزیزان یک مقدار جفا می کنند. اگر که مشکل ماییم، کنار می رویم! ما سال قبل هفته دوازدهم فقط 12 امتیاز داشتیم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. در جلسه ای که داشتیم به پیشنهاد آقای میثاقیان، کادر فنی را تقویت می کنیم. حتما در انتخاب بازیکن هم باید چند اتفاق را شاهد باشیم.

 

او در مورد نارضایتی باشگاهها از صورت های مالی و شفافیت مالی تبلیغات محیطی گفت: متاسفانه همه عادت کردیم اشتباهات مدیران سابق را گردن مدیران فعلی بیاندازیم. از آقای عزیزی خادم گلایه دارم. از ایشان انتظار دارم آغوش بازتری برای جذب باشگاهها داشته باشند. در سال های گذشته شکل و روند مطلوب و شفاف باشگاهها نبود ولی امسال در صدد تغییر هستند تا شرایط ایده آل برای همه باشد. باشگاهها باید دست به دست هم بدهند. دوست داشتم با آقای آجورلو هم صحبتی داشته باشم. 

 

نام نماینده مشهد یکی از موضوعاتی است که در این فصل خیلی ها را به اشتباه انداخته است. سازمان لیگ در سایت خود از نام پدیده استفاده می کند ولی مالک این باشگاه معتقد است که نام باشگاهش شهرخودرو است: این گله من از آقای عزیزی خادم است. ما مرجعی بالاتر از فیفا در فوتبال داریم؟ AFC و FIFA که به ما نامه می دهند، می نویسند شهر خودرو سلام علیکم! ولی بازهم دوستان می گویند پدیده! تیم مال ماست و اسمش شهر خودرو است!

 

حمیداوی در مورد علت تمرین تیمش در تهران تاکید کرد: فکر می کنم که شما با سوالاتتان شیطنت می کنید؛ ما اسپانسری داریم که در تهران هزینه هایمان را می دهد ولی تیم تا ابد مال مشهد است.

 

او با در پاسخ به سوالی در مورد دریافت غرامت از پرسپولیس بابت موضوع گل محمدی گفت: زورمان به پرسپولیس نمی رسد که پول بگیریم. آخرین رایی که کمیته تعیین وضعیت داده 10 میلیارد است ولی یک سال است که انشا نمی شود. از آقای حیدرپور هم گله دارم چون به او گفته بودم که در مورد انشا نشدن حکم مصاحبه کند. البته یحیی دوست ماست و نمی خواهیم برایش حاشیه درست کنیم. 

 

مالک شهر خودرو با بیان اینکه تیمش مشکل مالی ندارد یادآور شد: از آقای میثاقی خواهش می کنم وقتی که مسائلی در مورد تیم ما مطرح می کنند به مدیران ما هم فرصت پاسخگویی بدهند.  بزرگان فوتبال می گویند ما آب معدنی نداریم ولی تیم ما در CIP با هواپیمای چارتر سفر می کند. با سه دست لباس بازی کردیم و بچه هایمان گله ای ندارند. یک روز نداریم گیر می دهند و یک روز داریم گیر می دهند. بر اساس قراردادی که داشتیم، درصدهای بازیکنان پرداخت شده است. این ها قابل ارائه هم هستند.

دیدگاه‌ها