کد خبر : 1796737 | 16 آذر 1400 ساعت 18:13 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تست کرونای ستاره کروات چلسی مثبت شد

متئو کواچیچ، ستاره کروات چلسی، به کرونا مبتلا شده است.

تست کرونای ستاره کروات چلسی مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا مهمان زنیت خواهد بود. شاگردان توماس توخل پیش از این صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند و دیدار فردا شب برابر حریف روس تنها به لحاظ صدرنشینی برای آنها اهمیت دارد بنابراین به نظر می رسد آبی‌ها با تمام قوا به میدان بروند.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر زنیت تایید کرد که ستاره کروات این تیم یعنی متئو کواچیچ به کرونا مبتلا شده است و نمی‌تواند آبی‌ها را در دیدار حساس فردا شب مقابل زنیت همراهی کند. توخل در این باره گفت: " متئو دیروز با لبخند فراوان در تمرین حاضر شد و من هم از بازگشت او خوشحال بودم اما امروز مشخص شد که تست کرونای او مثبت شده است."

 

 

1671784

 

 

 

گفتنی است متئو کواچیچ اخیراً از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود و در چند بازی قبلی چلسی غایب بود. او بعد از پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی به تمرینات آبی‌ها برگشت تا اینکه توماس توخل تایید کرد این هافبک کروات به کرونا مبتلا شده است. کواچیچ حالا در قرنطینه است و به نظر می‌رسد که توخل باید چند بازی دیگر با غیبت این بازیکن مورد علاقه خود کنار بیاید.

دیدگاه‌ها