کد خبر : 1796757 | 16 آذر 1400 ساعت 19:24 | 27.3K بازدید | 3 دیدگاه

خرید نکونام این بار گل ساخت(عکس)

فولاد خوزستان با تاثیرگذاری مهاجم تعویضی خود موفق شد از فجر شهید سپاسی امتیاز بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام در حالی مسابقه اخیرشان مقابل فجر شهید سپاسی را با تساوی به پایان رساندند که نسبت به شیرازی‌ها موقعیت‌های بیشتری داشتند ولی با این وجود تنها یک گل به ثمر رساندند و صاحب یک امتیاز خارج از خانه شدند.

 

فولاد خوزستان پس از دو برد مقابل هوادار تهران و ذوب‌آهن اصفهان، در دیدار اخیرش با تراکتور به تساوی بدون گل رضایت داد و این هفته نیز یک امتیاز فجرسپاسی شیراز گرفت تا در نیمه بالای جدول بماند و با نقش لوسیانو پریرا و ساسان حسینی، دو مهاجم خود توانست در این دیدار به گل دست پیدا کند.

 

 

 

1671808

 

 

جواد نکونام در شرایطی که فولاد از فجر سپاسی عقب بود، تصمیم گرفت ساسان حسینی را به ترکیب تیمش اضافه کند که هفت دقیقه پس از حضور این بازیکن در زمین و تاثیرگذاری این مهاجم ۲۲ ساله، فولاد موفق شد به گل تساوی مقابل فجر سپاسی برسد.

 

فولاد خوزستان در دقیقه ۷۷ صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین شد که ارسال محمد آبشک و ضربه سر خطرناک ساسان حسینی به تیرک عمودی دروازه فجر سپاسی شیراز اصابت کرد و همین توپ در ریباند توسط لوسیانو پریرا تبدیل به گل شد.

 

حسینی که یکی از معدود خریدهای جواد نکونام در روز آخر نقل و انتقالات بود، در دقیقه ۸+۹۰ نزدیک بود مقابل تراکتور گلزنی کند که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم رد شد و این هفته نیز ضربه سر او گل فولاد را به همراه داشت.

دیدگاه‌ها