کد خبر : 1796770 | 16 آذر 1400 ساعت 20:23 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

آدریان رابیو:

اعتراض هواداران یوونتوس آزارم نمی‌دهد

آدرین رابیوت، هافبک فرانسوی یوونتوس تاکید کرد می تواند نمایش بهتری از این مدت اخیر خود ارائه دهد.

اعتراض هواداران یوونتوس آزارم نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، صعود یوونتوس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شده و این تیم فردا شب برای جنگ صدرنشینی با چلسی، به مصاف مالمو خواهد رفت. آدرین رابیوت نیز در کنار مکس آلگری در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد اعتراض هواداران یوونتوس در دیدار مقابل جنوا باعث آزار این هافبک فرانسوی نمی شود.

 

آدرین رابیوت گفت: "ما هنوز هم می‌توانیم در گروه خود در رتبه اول قرار بگیریم، اما فردا باید در دیدار مقابل مالمو برنده شویم. خودم شخصا ترجیح می دهم در خط هافبک بازی کنم و تصور می کنم اینگونه بهتر می توانم به تیم کمک کنم. باید پاس گل های بیشتری ارسال کنم، این فصل هنوز اتفاق نیفتاده و من باید در ادامه عملکرد بهتری از خود ارائه دهم.

 

1671827

 

اعتراض هواداران در دیدار مقابل جنوا؟ این مسائل هرگز من را اذیت نمی کند. من یک بازیکن حرفه ای هستم و سال هاسست که فوتبال بازی می کنم. هنگام رفتن به میدان، تمام تمرکزم روی این است که در زمین چه کاری مثبتی انجام دهم.

 

تیم‌های ایتالیا از نظر تاکتیکی خیلی بسته بازی می کنند و پیدا کردن فضا دشوار است. من یک هافبک میانی هستم، اما باید خودم را با شرایط تطبیق داده و فقط وظایفم را در زمین انجام دهم. هدف من برآورده کردن خواسته های سرمربی است و شرایط خوبی در ایتالیا دارم. من هم فکر می‌کنم هنوز آدرین رابیوت واقعی را در یوونتوس ندیده ایم. من هنوز جوان بوده و مهارت‌هایی دارم که می‌توانم در آینده نشان دهم. همچنین می‌دانم که باید برای رسیدن به این هدف بیشتر تلاش کنم."

دیدگاه‌ها