کد خبر : 1796832 | 17 آذر 1400 ساعت 08:33 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

از نظر روحی قوی بودیم

لوپز: بازی مقابل فولاد سیرجان عالی بود

بازیکن سادا کروزیرو می‌گوید که شروع خوبی مقابل نماینده ایران داشته است.

لوپز: بازی مقابل فولاد سیرجان عالی بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۱ باشگاه‌های مردان جهان از ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه آغاز شده و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت. تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و در گروه دوم با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا به رقابت می‌پردازد.

 

نماینده والیبال ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۴ بامداد به وقت تهران به مصاف سادا کروزیرو (برزیل)  رفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ به سود حریف نماینده ایران به پایان رسید. لوپز بازیکن سادا کروزیرو با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت. هم‌چنین اسنفدیار با کسب ۹ امتیاز بهترین بازیکن ایران شناخته شد.

 

لوپز پس از این پیروزی گفت: اولین بازی عالی بود. ما خیلی خوب آماده شده‌ایم تا بتوانیم ریتم قوی را در طول بازی حفظ کنیم و موفق شدیم این کار را انجام دهیم زیرا از نظر روحی واقعاً قوی بودیم. می‌دانم که حمله و سرویس‌هایم در این بازی کمک زیادی کرد، اما همه بازیکنان ما در کمک به تیم با مهارت‌های خود کار بزرگی انجام دادند. سعی می‌کنم در لحظات مهم به کسب امتیاز ادامه دهم و بازی بعدی مقابل ترنتینو برای ما واقعاً مهم خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا، فولاد سیرجان پنج‌شنبه ۱۸ آذر ماه در دومین بازی خود به مصاف ترنتینو نماینده ایتالیا خواهد رفت. سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها