کد خبر : 1796840 | 17 آذر 1400 ساعت 09:39 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

ال چولو در دنیایی که ما از آن بی خبریم!

سیمئونه؛ چهره ویژه دعوای بزرگ UCL (عکس)

سرمربی اتلتیکو مادرید در میان جنجال عجیبی که در میانه های نیمه دوم بازی با پورتو رخ داد، در دنیای خود غرق بود و برای صعود تیمش دعا می کرد.

سیمئونه؛ چهره ویژه دعوای بزرگ UCL (عکس)

به گزارش ورزش سه، شاگردان دیگو سیمئونه کار سختی برای صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا داشتند. آنها با 4 امتیاز و به عنوان تیم آخر گروه وارد شب پایانی شدند تا مقابل پورتو در پرتغال قرار بگیرند؛ تیمی که حتی با یک مساوی هم صعود می کرد.

 

کار شاگردان سیمئونه در این دیدار بسیار سخت بود و با مصدومیت زودهنگام و خروج لوئیز سوارز از زمین، سخت تر هم شد. بعد از حدود یک ساعت فشار تیم میزبان، اتلتیکو روی یک ارسال کرنر و ضربه گریزمان، گل اول را وارد دروازه میزبان کرده و ورزشگاه دراگو را در سکوتی مرگبار فرو برد.

 

در میان این سکوت مرگبار، شاهد به وجود آمدن جنجال و دعواهای عجیبی میان بازیکنان دو تیم بودیم که داور را مجبور به اخراج دو بازیکن از زمین، یک بازیکن ذخیره و یک مربی کرد. در شرایطی بازیکنان دو تیم با خطاهای شدید، حسابی از خجالت هم در حین بازی در می آمدند، بازی دو بار بعد از گل اول اتلتیکو به دلیل درگیری شدید متوقف شد.

 

1671950

 

در این درگیری ها که همه اعضای دو تیم از بازیکن گرفته تا اعضای کادر فنی حضور داشتند، رفتار دیگو سیمئونه دیدنی، ماندگار و بسیار ویژه بود. او در حالی که در پشت سرش دعوایی شدید در جریان بود با حلقه کردن دستانش و چشمانی بسته در حال دعا کردن برای پیروز خارج شدن تیمش از این جهنم سوزان بود؛ جهنمی که در نهایت با برد سه بر یک، روی دیگری از خود را به یاران ال چولو نشان داد. این حرکت سیمئونه از آن جهت جالب بود که معمولا او را چهره ای خشن و جنجالی در چنین شرایطی دیده بودیم.

 

سرمربی آرژانتینی که از محبوبیت بالایی در بین هواداران اتلتیکو برخوردار است از شروع مسابقه با پورتو با هیجان بالایی که از ویژگی های همیشگی اش است در کنار زمین حضور داشت و بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش، شادی عمیقی را در چشمانش می شد دید؛ شادی که در کنار دعای کودکانه او در میان دعوای بزرگ کنار زمین، او را در دنیایی دیگر نشان داد؛ دنیایی که مخصوص خود ال چولو است و دیوانگی ها و آرامش هایش با دنیای معمولی متفاوت است.

 

1671949

دیدگاه‌ها