کد خبر : 1796843 | 17 آذر 1400 ساعت 09:43 | 41.9K بازدید | 20 دیدگاه

کونسیسائو: بازیکنان پورتو بچگی کردند

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، پس از شکست برابر اتلتیکو مادرید به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت.

کونسیسائو: بازیکنان پورتو بچگی کردند

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

آنها با کسب این نتیجه از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باز ماندند و این شاگردان دیه‌گو سیمئونه بودند که به همراه لیورپول راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شدند.

هم تیمی‌های مهدی طارمی تا پیش از این بازی با پنج امتیاز در رده دوم این گروه قرار داشتند اما در نهایت نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و با قرار گرفتن در رده سوم به مسابقات لیگ اروپا راه پیدا کردند.

کونسیسائو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این بازی نمایانگر بازی ما در این گروه بود. من باید به این نکته اشاره کنم که ما تا دقایق پایانی به مرحله بعدی صعود کرده بودیم و در گروهی قرار داشتیم که تیم‌هایی با قهرمانی‌ها بیشتر و البته مدعیان قهرمانی این فصل حضور داشتند. ما امشب تاثیرگذار ظاهر نشدیم و در شرایط حساس نتوانستیم دروازه را باز کنیم.»

 

1662348

او ادامه داد:« ما می‌خواستیم مساوی کنیم یا برنده شویم. سی دقیقه زمان برای بازی داشتیم اما بچگی بازیکنان تیم کار دست‌مان داد. گل دوم و سوم اتلتیکو به این دلیل به ثمر رسید که بازیکنان ما بیشتر از این که با استراتژی بازی کنند، با قلب و احساس‌شان جلو رفتند. این در حالی بود که ما می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم.

این مربی پرتغالی اضافه کرد:« به جز زمانی که بازیکن ما اشتباه بزرگی کرد و از زمین بازی اخراج شد، در سایر دقایق بازی همگی عزم راسخی برای پیروزی داشتند، بلندپرواز بودند و من می‌خواهم از این فرصت برای تشکر از هواداران استفاده کنم که همیشه تا آخر بازی از ما حمایت کردند. می‌خواهم از تلاش بازیکنانم تشکر کنم. آنها بلندپروازی بسیاری در زمین از خود نشان دادند و شایسته احترام هستند.».

دیدگاه‌ها