کد خبر : 1796844 | 17 آذر 1400 ساعت 09:48 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

عراق؛ با کادر فنی جدید به تهران می‌آید

عراق بعد از حذف از بازی های عرب کاپ در دوحه حالا مهیای بازی با ایران در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 می شود.

عراق؛ با کادر فنی جدید به تهران می‌آید  

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در دوحه با وجود اینکه از همه بازیکنان اصلی خود بهره می برد در برابر قطر شکست خورد و از جدول بازی ها خارج شد. این موضوع ادامه همکاری فدراسیون فوتبال عراق با سرمربی موقت را به هاله ای از ابهام فرو برد. 


پتروویچ که به طور موقت جانشین اددوکات هلندی شده است در مورد ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال عراق می گوید: « من هیچ قراردادی به عنوان سرمربی با فدراسیون فوتبال عراق ندارم. ما به عنوان یک تیم یک کار گروهی را در این مدت انجام دادیم. بعد از کنار رفتن ادووکات قرار بود همه ما دسته جمعی استعفا بدهیم اما فرصت کافی برای فدراسیون عراق وجود نداشت که بتوانند مربی جدید انتخاب کنند. ادووکات به من گفت اگر می‎خواهی تو بمان و من تصمیم گرفتم در این مقطع به تیم ملی عراق کمک کنم. این فرصت بسیار ارزشمندی بود و من خوشحالم که در این مقطع به تیم ملی عراق کمک کردم اما شرایط ما برای ادامه همکاری بستگی به تصمیم فدراسیون فوتبال عراق خواهد داشت و وضعیت من در اینجا مشخص نیست. ما همه تلاش خودمان را در این مقطع کردیم اما موفق به صعود از این مرحله نشدیم و در خصوص ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی هم فدراسیون باید تصمیم‎گیری کند.»

 

مصاف عراق با ایران در بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 هفتم بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود. در بازی رفت ایران در دوحه با 3 گل پیروز شد و هم اکنون با 16 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و این در حالی است که عراقی ها شانسی برای صعود به جام جهانی دوحه ندارند. عراق در صورتی که قید ادامه همکاری با مربی کروات را بزند با کادر فنی جدید برای بازی با تیم ملی فوتبال کشورمان به ایران می آید.

دیدگاه‌ها