کد خبر : 1796847 | 17 آذر 1400 ساعت 10:12 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان – مس؛ عبور از امتیاز 20

در یکی از دیدارهای مهم هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ملوان امروز در خانه میزبان مس کرمان خواهد بود.

ملوان – مس؛ عبور از امتیاز 20  

به گزارش "ورزش سه"، ملوان این فصل با هدایت مازیار زارع شروع بسیار خوبی داشته و با 18 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول مسابقات به سر می برد. امتیاز گیری این تیم بیشتر از فرمول قهرمانی در بازی های لیگ ایران بوده ( معدل دو امتیاز هر بازی بعلاوه یک ) ملوان از هر بازی به طور میانگین 2.25 امتیاز به دست آورده است و به همین بهانه همان طور که اشاره شد تا به این جای کار 18 امتیاز اندوخته است. 

 

بازی امروز برای هر دو تیم 6 امتیازی است به این خاطر که تیم برنده علاوه بر کسب سه امتیاز حریف را از دست یابی به سه امتیاز محروم می کند. مس با 13 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و این بدین معنی است یکی از گزینه های صعود بشمار می رود و اگر امروز در استادیوم تختی انزلی به 3 امتیاز بازی دست پیدا کند به دو امتیازی صدرنشین خواهد رسید. 

 

نکته جالب توجه و قابل تحسین در مور ملوان اینکه در هفته های سپری شده باختی در کارنامه نداشته در شرایطی که 17 تیم دیگر حاضر در این بازی ها این شرایط تلخ را تجربه کرده اند. از سویی ملوان در 720 دقیقه تنها یک گل خورده است و از این حیث هم در لیگ یک بهترین است. اینطور می شود گفت ملوان این فصل نشانی از یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر دارد. البته این موضوع برای 8 هفته ابتدایی بازی ها بوده در حالی که بازی ها در 34 هفته برگزار می شود و ادامه این روند هم برای موفقیت در پایان فصل شرط است. 

ملوان در صورتی که در بازی امروز برنده شود از امتیاز 20 عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها