کد خبر : 1796859 | 17 آذر 1400 ساعت 11:18 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسین‌زاده: مطمئن بودیم قهرمان لیگ کشتی می‌شویم

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل تاکید کرد: مطمئن بودیم عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی از آن ما خواهد شد.

حسین‌زاده: مطمئن بودیم قهرمان لیگ کشتی می‌شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن حسین زاده درباره قهرمانی تیم فولادین ذوب آمل در لیگ برتر کشتی فرنگی، اظهار کرد: بعد از سال‌ها ۱۶ تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور داشتند و رقابتهای نزدیک و جذابی را در این دوره از مسابقات شاهد بودیم. از روز نخست مسابقات می‌دانستیم که باید به مصاف رقیبانی برویم که کشتی فرنگی را خوب بلد هستند. تیم‌هایی مانند سینا صنعت ایذه، ۲ تیم دیگر از استان خوزستان و دانشگاه آزاد عملکرد خیلی خوبی داشتند.
وی خاطر نشان کرد: خدا را شکر کشتی گیران ما در این دوره خوب جنگیدند و البته نواقصی در داوری بود. مشکلاتی نیز در مبارزه فرنگی‌کار خارجی ما در وزن ۵۵ کیلوگرم (الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از جمهوری آذربایجان) بود.

 

سرمربی تیم فولادین ذوب آمل تصریح کرد: کشتی‌گیران ما در دیدار فینال خوب جنگیدند و می دانستیم با این انسجام و وحدتی که در تیم ما است قهرمان خواهیم شد.


وی در پاسخ به این سوال که بعد از واگذاری ۴ مبارزه نخست در دیدار فینال، نگران از دست دادن قهرمانی شد یا خیر، گفت: نگران این موضوع نبودیم. البته انتظار داشتیم در ۴ وزن نخست، حداقل ۲ پیروزی داشته باشیم. البته کشتی در وزن ۶۷ کیلوگرم بین حسین اسدی و شاهین بداغی را به نوعی از دست ما درآوردند در حالی که اسدی ۵ فن فیتو را اجرا کرده بود تنها ۲ امتیاز دادند. کمی ضعف داوری در این امر وجود داشت و لازم است کمیته داوران برخی مبارزه‌ها را آنالیز کنند. در مجموع کشتی‌های حساب شده و با برنامه ای داشتیم و می‌دانستیم که برنده نهایی هستیم.


حسین‌زاده درباره تداوم حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت فولادین ذوب آمل با هدف حمایت و کمک به کشتی و جوانان کشورمان قدم به این عرصه گذاشته است و امیدواریم حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی تداوم داشته باشد.


وی یادآور شد: تیم فولادین ذوب آمل به عنوان قهرمان لیگ برتر، نماینده کشورمان در جام باشگاههای جهان خواهد بود و سینا صنعت ایذه نیز در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها