کد خبر : 1796862 | 17 آذر 1400 ساعت 11:48 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد محمدپور: مشکل مالی همیشه با ماست

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه مشکلی که همیشه در میان بوکسورها وجود دارد مشکل مالی است، امیدوارم این موضوع در دوره جدید ریاست فدراسیون برطرف شود.

سجاد محمدپور: مشکل مالی همیشه با ماست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سجاد محمدپور درباره شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس جهت حضور در مسابقات ارمنستان، توضیح داد: در حال حاضر تمرینات به صورت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود. در نوبت صبح تمرین بدنسازی و دو را انجام می‌دهیم و در نوبت عصر بیشتر روی موارد فنی و تکنیکی بوکسورها کار می‌شود. امیدوارم تیم با شرایط خوبی عازم مسابقات پیش رو شود.

او در مورد انتخابش به عنوان کاپیتان تیم ملی بوکس نیز گفت: همه بچه‌ها و بوکسورهای تیم ملی به بنده لطف داشته و بعد از خداحافظی آقای احسان روزبهانی بنده را کاپیتان تیم انتخاب کردند. امیدوارم بتوانم مسئولیت خود را به بهترین نحو در تیم انجام دهم. افتخار بزرگی است که نصیب بنده شده و قدر آن را می‌دانم.

 

ملی‌پوش سبک وزن بوکس ایران، درباره شرایط فنی تمرینات نسبت به سال‌های قبل نیز گفت: هیچ موقع از نظر فنی مشکل نداشته‌ایم و شاید مربی تیم ملی تغییر کرده باشد، اما همیشه شرایط تمرینات از نظر فنی در تیم خوب بوده است. تنها چیزی که نیاز داشتیم رشد دادن روحیه بازیکنان بود که به نظرم الان روحیه بوکسورها بالا است.

 

کاپیتان تیم ملی بوکس ادامه داد: مطمئن باشید اگر از نظر مالی و امکانات بوکسورهای تیم ملی خصوصاً جوانترها حمایت شوند، با روحیه بالا کار خواهند کرد و همانطور که در مسابقات قهرمانی جهان دیدید، ما توانستیم بیشترین تعداد برد را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کنیم. این موضوع نشان از پتانسیل بالای بوکسورها است و بدون شک تنها با کمی توجه بیشتر می‌توان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

 

محمدپور درباره ناکامی‌اش در مسابقات قهرمانی جهان و حذف در دور نخست توضیح داد: بعد از مدت‌ها با تیم ملی عازم مسابقات بین‌المللی شدم و واقعاً از نظر بدنی شرایط خوبی داشتم، اما متاسفانه در همان مبارزه نخست به حریف کوبایی که قهرمان جهان بود خوردم و در راند نخست دچار شکستگی ابرو شدم. با شروع راند دوم داور مسابقه با صلاحدید پزشک مبارزه را تمام کرد. البته چون شکستگی پیشانی‌ام را عمدی ندانستند بازی را به سود من قطع نکردند و پزشک مسابقه گفت امکان دارد چشمم بیشتر آسیب ببیند که بازی قطع شد و دیگر نتوانستم مسابقه را ادامه دهم.

او درباره اصلی‌ترین نیاز بوکسورهای تیم ملی نیز اظهار کرد: مهم‌ترین چیزی که همیشه در بوکس وجود داشته مسائل و مشکلات مالی است. امیدوارم در دوره جدید ریاست فدراسیون بوکس مشکل مالی بوکسورها حل شود تا دیگر دغدغه‌ای از نظر امکانات و شرایط زیرساختی وجود نداشته باشد. ان‌شاءالله این جوانان حاضر در اردو حمایت شوند تا در میادین بزرگ پرچم ایران را بالاتر ببرند.

دیدگاه‌ها