کد خبر : 1796864 | 17 آذر 1400 ساعت 11:37 | 10.7K بازدید | 12 دیدگاه

تن هاخ: هیچ تیمی نمی‌خواهد با آژاکس روبرو شود

اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس، معتقد است که این تیم حریف سرسختی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان خواهد بود.

تن هاخ: هیچ تیمی نمی‌خواهد با آژاکس روبرو شود

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفته و در دیداری پر گل با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 


به این ترتیب آژاکس با 18 امتیاز و شش پیروزی از شش بازی موفق شد به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند. 


تن هاخ پس از بازی درباره قرعه‌کشی مرحله حذفی این رقابت‌ها به RTL 7 گفت:« من هرگز به قرعه‌کشی فکر نمی‌کنم چون نقشی در آن ندارم. باید ببینیم چه قرعه‌ای بیرون خواهد آمد. ما از پیش می‌دانیم که این بازی دشوار خواهد بود. مطمئنا این اعتماد به نفس را داریم که بتوانیم به چیزی که می‌خواهیم برسیم. هیچ تیمی از رویارویی با آژاکس لذت نخواهد برد. ما با تمام توان به میدان می‌رویم.»


این مربی درباره بازی برابر اسپورتینگ گفت:« ما پیش از پایان نیمه اول در حرکات پا به توپ بسیار خوب ظاهر شدیم. وقتی توپ در اختیار ما بود آرامش خاطر داشتیم و اجازه حرکت را به حریف ندادیم. جدیت خوبی را به نمایش گذاشتیم اما سازماندهی و هماهنگی‌ها همیشه در بهترین حالت نیست. این موضوع در نیمه دوم بسیار بهتر شد.»


دوشان تادیچ، کاپیتان این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر و پشت در این بازی غایب بود اما در کنار زمین حضور داشت و گاهی به هم تیمی‌هایش کمک می‌کرد. 


تن هاخ در این باره اظهار داشت:« دوشان بلندپروازی بسیاری در حرفه مربیگری دارد و مشخصا می‌توان این موضوع را دید. او تعهد بسیاری به تیم دارد و کاری که انجام داد برای او بسیار طبیعی بود.»

دیدگاه‌ها