کد خبر : 1796868 | 17 آذر 1400 ساعت 11:59 | 17.5K بازدید | 9 دیدگاه

عنایتی و پرسپولیس؛ دردسر دوجانبه (عکس)

رضا عنایتی پیش‌تر در قامت سرمربی سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود و پرسپولیس را حسابی به دردسر انداخته بود.

عنایتی و پرسپولیس؛ دردسر دوجانبه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هفدهم یادآور خاطرات تلخی برای فوتبال دوستان مشهدی و رضا عنایتی است. او در شرایطی که تازه از مستطیل سبز خداحافظی کرده بود برای نجات تیم شهرش دست به کار شده و روش دفاعی را در دستور کار خود قرار داد اما در ۱۴ بازی ۹ باخت و ۴ مساوی و تنها یک برد به دست آورد تا روزهای تلخی را در ابتدای کار مربیگری‌اش تجربه کرده باشد.

 

عنایتی برای تقابل با تیم روی فرم برانکو که برای دبل قهرمانی آماده بود چینشی دفاعی انجام داد و در مشهد نود دقیقه پرسپولیس را متوقف کرد اما در دقیقه نودم تلاش ویژه سیامک نعمتی، پاس خوب امیری و ضربه تمام کننده علیپور کار شاگردان این سرمربی جوان را یک سره کرد. از آن تقابل تنها سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و سیامک نعمتی در پرسپولیس باقی مانده‌اند.

 

1671997

 

عنایتی حالا با تیمی مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند که با تلاش‌های خودش آن را لیگ برتری کرده و برای خارج کردن آن از بحران باید از بازی مقابل پرسپولیس با امتیاز بیرون بیاید. هوادار پنج شکست را تجربه کرده اما در هربازی میل گلزنی بالایی داشته و مدعیانی چون سپاهان و استقلال به سختی موفق به شکست دادن آن شده‌اند. عنایتی برای جبران باخت دقیقه نودی‌اش به پرسپولیس در لیگ هفدهم، برنامه‌ریزی کرده و با توجه به بازی‌های قبلی هوادار پیشبینی می‌شود این تیم به دفاع صرف مقابل پرسپولیس رو نیاورد و باید دید اولین تقابل تیم های پرسپولیس و هوادار با چه نتیجه‌ای پایان خواهد یافت.

دیدگاه‌ها