کد خبر : 1796871 | 17 آذر 1400 ساعت 12:24 | 27.8K بازدید | 6 دیدگاه

افزایش باورنکردنی ثروت هالند در سال 2020

ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، با درخشش خیره‌کننده در ترکیب این تیم توانسته شرایط مالی‌اش را نیز بهبود ببخشد.

افزایش باورنکردنی ثروت هالند در سال 2020

به گزارش "ورزش سه"، هالند در یک سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان بروسیا دورتموند بوده و رکوردهای بسیاری را به ثبت رسانده است. 


این بازیکن که شب گذشته در جریان پیروزی 0-5 دورتموند برابر بشیکتاش در آخرین دیداراز مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز موفق به دبل شد، گلزن اصلی تیمش در ماه‌های اخیر بوده است. 


همین درخشش باعث شده که درآمد هالند نیز نسبت به چند سال اخیر به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. 


سایت نروژی Dagbladet مدعی شده که بر اساس فهرست پرداخت مالیات سال 2020، ثروث هالند به نسبت یک سال اخیر با رشد بسیاری روبرو شده است. 

 

1663967


گفته می‌شود که رقم دارایی این بازیکن در سال 2019 در جدول محاسبات مالیاتی 0 بوده اما در سال 2020 با رشدی باورنکردنی به عدد 76 میلیون کرونر رسیده است. 


اخیرا نیز سایت تحلیل و آمار CIES Football اعلام کرده بود که ارزش دارایی هالند حدود 1.5 میلیارد کرونر نروژی است. 


این بازیکن که در سالزبورگ نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، موفق شد در ژانویه 2020 به بروسیا دورتموند ملحق شود و توجه بیشتر تیم‌های اروپایی را به خود جلب کند. انتقال به دورتموند احتمالا نقش قابل توجهی در افزایش ارزش دارایی این بازیکن داشته است.


در حال حاضر گفته می‌شود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این بازیکن هستند و او به احتمال زیاد در تابستان سال آینده از این تیم جدا شده و به یکی از قدرت‌های فوتبال جهان اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها