کد خبر : 1796874 | 17 آذر 1400 ساعت 12:33 | 47K بازدید | 34 دیدگاه

رویا پردازی ژسوس:

حذف بارسا بزرگترین دستاورد زندگی من خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال بنفیکا حذف بارسلونا از دور گروهی لیگ قهرمانان را نقطه عطف بزرگی در دوران کاری خود می‌داند.

حذف بارسا بزرگترین دستاورد زندگی من خواهد بود 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب، تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن‌مونیخ از گروه E به مصاف یکدیگر می‌روند و در دیگر دیدار این گروه نیز بنفیکا باید با دیناموکیف دیدار کند. بنفیکا به پیروزی برابر دیناموکیف انتهای جدولی امید بسیاری بسته و از سوی دیگر با پیروزی این باشگاه پرتغالی در صورتی که بارسا موفق به شکست دادن بایرن در مونیخ نشود حکم حذف آبی و اناری پوشان را امضا می‌کند.
 


به همین دلیل ژرژ ژسوس، سرمربی بنفیکا، بخش مهمی از صحبت‌هایش را به بارسلونا که رکورد شگفت‌انگیزی در صعود از دور گروهی داشته اختصاص داده است. او در این مورد گفت: حذف شدن بارسا نقطه عطف دوران مربیگری من خواهد بود. آن‌ها ۱۸ سال است که به صورت متوالی از گروه خود صعود می‌کنند اما حالا هدف ما حذف کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان است. 

 

وی در مورد شکست احتمالی بارسا به دست بایرن  در بازی امشب گفت: بارسلونا تیم بزرگی است اما بایرن در حال حاضر تیم بهتری نسبت به آن‌ها است. بازی بارسا و بایرن در مونیخ برگزار می‌شود و فکر می‌کنم که باواریایی‌ها به فکر پیروزی در این دیدار هستند، پس بهترین‌های خودشان را به زمین خواهند فرستاد. البته این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که ما هم باید دیناموکیف را از پیش رو برداریم.

دیدگاه‌ها