کد خبر : 1796875 | 17 آذر 1400 ساعت 12:35 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین تمرین سردار پیش از مصاف با قهرمان اروپا

تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ شب گذشته آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از مصاف با چلسی برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در 4 گروه باقیمانده امشب برگزار می شود و زنیت در یک دیداری که برای آنها تشریفاتی است، به مصاف چلسی مدافع عنوان قهرمانی می رود. قهرمان روسیه شانسی برای صعود به دور بعدی ندارد و از سمت دیگر، حضور آنها در لیگ اروپا قطعی شده است. اما در سمت مقابل، چلسی برای حفظ صدرنشینی به دنبال پیروزی است.

 

دیدار رفت با تک گل لوکاکو به سود چلسی به پایان رسید و حالا زنیتی ها در بازی برگشت به دنبال انتقام و همچنین حفظ شخصیت خود در این رقابت ها هستند. آخرین جلسه تمرینی شاگردان سرگئی سماک نیز در استادیوم زنیت برگزار شد و آنها مهیای تقابل با مدافع عنوان قهرمانی هستند.

 

1672006

 

قطعا این دیدار برای بازیکنان زنیت و علل الخصوص سردار آزمون سرشار از انگیزه خواهد بود. ستاره های قهرمان روسیه برای اثبات شایستگی های خود در پی درخشش برابر تیم پرمهره چلسی هستند و آنها به خوبی می دانند تا یک سال دیگر ممکن است تقابل با تیم های بزرگ اروپا نصیبشان نشود.

 

این دیدار از یک سو برای سردار آزمون حاوی نکات ویژه ای است. ممکن است که او در زمستان راهی لیون شد و این تیم نیز اکنون در جدول لیگ فرانسه وضعیت خوبی ندارد و از رتبه های بالای جدول و کسب سهمیه اروپایی فاصله زیادی دارد. او برای اینکه مدیران تیم فرانسوی را به خریدش راغب کند، باید از آخرین فرصت هایش کمال استفاده را برده و با باز کردن دروازه چلسی، خودی نشان دهد.

 

1672005

 

در صورتی که آزمون راهی فرانسه شود، ممکن است این آخرین دیدار او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا 2 سال دیگر باشد مگر اینکه لیون که اکنون در رتبه دوازدهم لیگ فرانسه قرار دارد، در نیم فصل دوم بتواند امتیازات از دست رفته را جبران کند و سهمیه اروپایی را کسب کند. البته باید این نکته را متذکر شد که فاصله این تیم تا رتبه سوم تنها 6 امتیاز است و جبران آن در 13 هفته باقیمانده کاملا راحت است.

 

به هر شکل در مقطع کنونی چیزی از آینده سردار و سرنوشت لیون مشخص نیست و باید دید آیا این انتقال در زمستان شکل خواهد گرفت یا تا تابستان پر ماجرای آزمون باید منتظر ماند.

دیدگاه‌ها