کد خبر : 1796887 | 17 آذر 1400 ساعت 13:03 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

ورود لک به جمع 10 گلر برتر؛

پورحمیدی دستکش طلایی را از کریستوفر دزدید!(عکس)

حسین پورحمیدی با کلین شیت در مقابل تراکتور، به صدر جدول بهترین دروازه‌بان‌های این فصل لیگ برتر صعود کرد.

پورحمیدی دستکش طلایی را از کریستوفر دزدید!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران در حالی به هفته هشتم رسیده که تاکنون 29 دروازه‌بان فرصت بازی پیدا کرده‌اند که آمار نسبتا بالایی محسوب می‌شود و احتمال دارد تا پایان یک سوم ابتدایی، لیگ ایران به نرخ متوسط هر تیم دو دروازه‌بان هم برسد.

 

تا پیش از هفته هشتم، کریستوفر کنت گلر سپاهان با شش کلین شیت صدرنشین بود اما در این هفته دریافت چهار گل از گل‌گهر سیرجان باعث شد تا او جایگاهش را به حسین پورحمیدی واگذار کند که در تبریز دو گل آفساید خورد و یک بار هم توپ به تیرک دروازه‌اش برخورد کرد اما در نهایت موفق شد دروازه اش را با شایستگی بسته نگه دارد.

 

علیرضا حقیقی، محمدرضا اخباری، احسان مرادیان و فرهاد کرمانشاهی چهار دروازه‌بانی هستند که با 4 کلین شیت خودنمایی می‌کنند که در این بین علیرضا حقیقی با 20 مهارصدرنشین است. او به همراه محمدرضا اخباری بیشترین تعداد سیو را در لیگ برتر این فصل دارند و پس از آنها مهرداد بشاگردی و ایمان صادقی خودنمایی می‌کنند.

 

1666032

 

در طول فصل کریستوفر کنت، علیرضا حقیقی، احسان مرادیان و ایمان صادقی تنها گلرهایی هستند که در تمام بازی‌ها به میدان رفته‌اند و رکوردی ویژه را خلق کرده‌اند.

 

حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس پس از دو بازی نیمکت نشینی، در سه دیدار اخیر توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد تا به جمع 10 دروازه‌بان برتر ایران صعود کند. او با نرخ 76.9% مهار و 50% کلین شیت امیدوار است که با بسته نگه داشتن دروازه اش در سه بازی خانگی متوالی برابر هوادار، پیکان و ذوب آهن، راه صعود به صدر جدول را پیدا کند.

 

شهرخودرو تنها تیمی است که 4 دروازه بان مختلف را استفاده کرده و استقلال هم با سه دروازه بان پای به لیگ برتر گذاشته که باتوجه به تعداد بازی کمتر، هیچ یک نتوانسته اند در بین برترین‌های لیگ برتر قرار بگیرند.

 

1672019

 

این هفته تقابل آلومینیوم اراک با فجرسپاسی و سپاهان با صنعت نفت آبادان، سرنوشت جدول کلین شیت ها را تعیین خواهد کرد که البته گلرهای سرشناس لیگ برتر امیدوارند با باز شدن دروازه پورحمیدی و کنت، انها نیز شانس صعود به رتبه نخست را داشته باشند.

دیدگاه‌ها