کد خبر : 1796888 | 17 آذر 1400 ساعت 13:06 | 35.9K بازدید | 5 دیدگاه

توافق غیر رسمی رئال مادرید با مدافع چلسی

آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

توافق غیر رسمی رئال مادرید با مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌های بسیاری شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته باشند.

مدیران چلسی در تلاش هستند تا قرارداد این مدافع را تمدید کنند اما به نظر می‌رسد که هنوز موفقیتی در این زمینه کسب نکرده‌اند.

رودیگر در جولای 2017 از رم جدا شده و با امضای قراردادی به ارزش 29 میلیون پوند به استمفوردبریج آمد و از آن زمان یکی از بهترین بازیکنان چلسی به حساب می‌آید که نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر این تیم ایفا کرده است.

 

1652047

 

رئال مادرید نیز یکی از تیم‌هایی است که شرایط این بازیکن را در نظر دارد و حالا ایندپندنت مدعی شده که سار سنسی، برادر رودیگر، چند هفته قبل ملاقاتی با نمایندگان رئال مادرید داشته و با آنها به توافق غیر رسمی رسیده است.

 این روزنامه در ادامه ادعا کرده که هنوز هیچ قرارداد رسمی بین این دو طرف به امضا نرسیده و همین موضوع باعث می‌شود که باشگاه‌های دیگری چون بایرن مونیخ فرصت مذاکره و جلب نظر رودیگر را داشته باشند.

گفته می‌شود که باشگاه‌های لیگ برتری چون منچستریونایتد و تاتنهام نیز به جذب این بازیکن علاقمند هستند اما این مدافع 28 ساله ترجیح می‌دهد که از انگلیس خارج شود.

رودیگر این فصل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته و در تمامی رقابت‌ها 20 بازی برای چلسی انجام داده است. او همچنین موفق شده در برابر دو تیم تاتنهام و لسترسیتی نیز گلزنی کند.

دیدگاه‌ها