کد خبر : 1796892 | 17 آذر 1400 ساعت 13:22 | 26K بازدید | 12 دیدگاه

امیری چمن را از جا در می‌آورد (عکس)

وحید امیری مثل یک سرباز در زمین می‌دود و به جای بلند کردن خاک در میدان نبرد، زمین چمن را از جا در می‌آورد.

امیری چمن را از جا در می‌آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هر بازیکنی با یک پست خاص، ویژگی بازی منحصر به فرد و توانایی‌های فنی خود در یک کار شهره می‌شود اما امیری چند بُعدی‌ترین بازیکن فوتبال ایران است که تغییر پست و راست یا چپ بازی کردن برایش فرقی ندارد و همیشه مثل یک سرباز در زمین می‌جنگد.

 

بهترین بازیکن شهرآورد از دید کارشناسان و تحلیل‌های آماری وحید امیری بود. او در پست وینگر راست به میدان رفت و با دوندگی بالا و پاس‌های خلاقانه‌اش چندین بار پرسپولیس را در شرایط گلزنی قرار داد اما ضربات پرسپولیس در دربی ۹۷ هیچ راهی به چارچوب نداشتند.

وحید جنگیدن را وظیفه خود می‌داند و در ۳۳ سالگی آثار پختگی در بازی‌اش مشهود است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سال آینده بار دیگر در جام جهانی و مقابل ستارگان دنیای فوتبال به میدان خواهد رفت. امیری گل‌های مهمی نیز برای پرسپولیس زده و سابقه باز کردن دروازه استقلال را هم دارد اما شاید بازی کردن او در پست دفاع چپ و وینگر باعث شده او نتواند نقش تمام کنندگی در گل‌ها ایفا کند و همچنین یحیی روی او به عنوان پاسور حساب کرده است و ازین رو شماره 19 قرمزها تا اینجای فصل موفق نشده گلی به ثمر برساند.

 

 

امیری در دربی با حرکتی زیبا همراه با شیری فرصت گل‌زنی پیدا کرد اما ضربه پای چپش با اختلاف زیادی به بیرون رفت و شاید یحیی در این هفته‌ها که تیمش کم گل می‌زند، آزادی عمل بیشتری به امیری بدهد تا شاید او نیز از بازی مقابل هوادار پایش به گل‌زنی در لیگ 21 باز شود.  

 

یکی از قاب‌های زیبای دربی که امیرحسین خیرخواه آن را شکار کرده مربوط به دویدن امیری برای گرفتن توپ است که از سرعت این بازیکن چمن آزادی از جا کنده شده و به پرواز درآمده است. عضلات و بدن آماده امیری در دهه چهارم زندگی و نگاه جالب او هنگام دویدن از نکات دیگر این تصویر زیباست.

دیدگاه‌ها