کد خبر : 1796894 | 17 آذر 1400 ساعت 13:19 | 34.3K بازدید | 29 دیدگاه

فجر با غیرتش آبروی فارس را حفظ کرده است

انتقاد تند مدیرعامل فجر از مجیدی و مصطفوی

سرمربی فجر سپاسی می گوید با تمام مشکلاتی که دارند سعیشان بر این است بعد از ۸ سال صعود به لیگ برتر این تیم را حفظ کنند هرچند در حال حاضر فراتر از انتظار ظاهر شدند.

انتقاد تند مدیرعامل فجر از مجیدی و مصطفوی

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرسول فلاح طی مصاحبه ای مفصل با خبرنگار ما به بررسی اوضاع فجر پرداخت که در ادامه متن این مصاحبه را می‌خوانید:

 

*در این فوتبال پر حاشیه سالم کار می کنیم
به خودم می بالم که چنین بازیکنانی داریم که بی‌ریا برای استان شان و هوادارانشان جانانه می جنگند و همگی هم بازیکنان شاخصی هستند و کادرفنی بسیار خوبی که در راسش آقای کلانتری عزیز قرار دارد که انسان بسیار خوب و سالمی است. هدف ما جلب رضایت خداوند و شادی دل هواداران است. در این فوتبال پرحاشیه ما یک تیم سالم و بی ادعا هستیم و از دسته یک که آمدیم ۸۰ درصد تیممان را حفظ کردیم و چند بازیکن خوب هم به جمع ما اضافه شدند.همه ما دلسوزانه کار میکنیم و بچه های ما نشان دادند یک سر و گردن بالاتر از بعضی تیم ها هستند. افتخار می کنم که خادم مجموعه هستم و امیدوارم پرچم شهید سپاسی را همیشه بالا نگه داریم و هم اینکه مجموعه فجر سپاسی را از لحاظ ورزشی، اخلاقی و فنی حفظ کنیم.هدف ما این بود که مجموعه فجر را در حد توانمان حفظ کنیم ولی بچه ها فراتر کار کردند توقعات بالا است ولی همیشه باید منطقی فکر کنیم. من دست این بازیکنان و کادر باغیرتم را به گرمی می‌فشارم و خسته نباشید می‌گویم. جدال نابرابری داریم اما بچه‌های ما با غیرت مثال‌زدنی خود آبروی استان فارس را در جدال با همسایگان میلیاردی در جدول حفظ کرده‌اند.

 

باید ۱۴ امتیازی می شدیم اما...
مگر نه اینکه اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها است و ما هم اگر بخواهیم حساب کنیم اگر اشتباهات داوری نبود، باید امتیازات بیشتری می‌داشتیم. اشتباه داوری جزوی از فوتبال است. یک مقدار مسائل داوری ما را اذیت کرد که در تمام دنیا وجود دارد و بهتر است هرچه زودتر وار را بیاورند. اشتباهات سهوی است ولی باید کمک کنیم کمتر شود و این قشر زحمت کشمان هم تحت فشار قرار نگیرند. ما چند بازی از لحاظ داوری به مشکل خورده ایم که اگر نبود الان تیم ما ۱۴ امتیازی بود.

 

این الفاظ لایق خودتان است

در مورد زمین حافظیه باید بگویم متاسفانه در ۴,۵ بازی که انجام دادیم مربیان حریف با عناوین مختلف و الفاظی که لایق خودشان است در مورد زمین صحبت می کنند. موجودی ما همین است زمین را به حدی رساندند که بازی‌ها در شیراز انجام بشود. اینکه سرمربی تیم های حریف در مورد زمین ما صحبت کنند دور از انسانیت است. به نظرم اگر مشکلات برای آنها وجود داشته برای ما هم همینطور بوده. من نمیدانم تیم استقلال سخنگو ندارد؟ آقای صالح مصطفوی مدام تیم‌های دیگر را محکوم می‌کند و هنوز هم دارد در مورد زمین حافظیه صحبت می‌کند و یا بعد از بازی با صنعت نفت حرف‌هایی را مطرح کرد. مربیان فرار رو به جلو نکنند و هر چیزی را گردن زمین و زمان نیندازند. مصطفوی روی کار فنی تیمش تمرکز و راجع به تیم خودش صحبت کند. متاسفانه بخاطر این ناراحتی، توپی که همه دیدند بازیکن ما با سر زد و گل شد را با تعابیر بد تشریح می‌کنند و واقعا درست نیست که به عنوان سرمربی یک باشگاه پرطرفدار ایران بگوییم فلانی نفهمیدیم با کجایش توپ را زد! کاش بدانند که نگاه بزرگ به دیگران داشتن باعث بزرگ شدن می‌‌شود.

 

نمی‌خواهیم پارس به متروکه تبدیل شود

زمین چمن حافظیه خوب نیست اما برای ما هم همین زمین است. خیرالموجودین ما همین زمین چمن است. زشت است که مثلا ما در شهر دیگری بازی کنیم. شرایط ما با رقبا در این زمین یکسان است. هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان هم تلاش خود را کرده‌اند اما داشته ما همین است. برخی از زمین حافظیه ایراد می‌گیرند، فولاد هم این هفته اعتراض داشت ولیکن ما هم واقفیم. بعد ۸سال به لیگ‌برتر بازگشته‌ایم و انشاالله رفته رفته مشکلات را حل می‌کنیم و استان هم ریشه‌ای برای حل این مشکل ورود می‌کند. با توجه به تجربیات ورزشی که دارم فکر می‌کنم ورزشگاه پارس تا سال آینده آماده شود. به غیر از مشکل چمن گیت ورودی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، جایگاه خبرنگاران و مهمانان ایراد دارد. امیدوارم این ورزشگاه با اینهمه هزینه ای که برایش انجام شده زودتر به بهره برداری برسد. مطمئنا اگر از آن استفاده نشود تبدیل به متروکه می شود از این طرف هزینه نگهداری نیز خیلی بالا است شما استادیوم امام رضا در مشهد را نگاه کنید واقعا آدم کیف می‌کند که چنین ورزشگاهی در ایران وجود دارد.

 

1672042

 


اجازه ندهید دیر شود

بعد از ۸ سال فجرسپاسی با زجر و بدبختی به لیگ برتر برگشته است. بعد از ۸ هفته هنوز استاندار ما خبر خاصی از ما نگرفته در صورتی که فجرسپاسی بعد ۸سال زجر و بدبختی لیگ‌برتری شده و به استان شور و هیجان آورده است. من دوست دارم آقای ایمانی، استاندار ما با سبقه ارزشی خود حداقل یکبار بخاطر تیمی که حتی حضورش کار فرهنگی در این استان است برای فجرسپاسی جلسه بگذارند و کمک کنند. صعود تیم در زمان آقای رحیمی استاندار سابق باقیات الصالحات ایشان شد و برای استاندار جدید هم که از خدمتگزاران نظام است آرزو می‌کنم توفیق خدمت به تیم شهید را پیدا کنند. آن چیزی که می‌ماند خاطره و یاد نیک است. کمک‌ کنند این دستاورد که بعد از ۸ سال به دست آمده از بین نرود تا الان روی پای خودمان ایستادیم لااقل تا دیر نشده کمک کنند. این تیم با دعای مردم و خانواده معزز شهدا بالا آمده و جزوی از فرهنگ این شهر است. خواهش می‌کنم که جلسه‌ای بگذارند. این شورای شهر دلسوز کجاست؟ قبلا مرسوم بود پاداشی پرداخت می‌شد اما الان کمک نمی‌کنند. کمک نمی‌کنند حداقل تا حافظیه بیایند و این بچه‌ها را ببینید و لذتش را ببرند شاید ما کمک دوستان کردیم و حالشان را خوب کردیم. آقایان نمایندگان مجلس هم بدانند وقتی آب از سر بگذرد فایده ندارد. ما تلاش می‌کنیم، سردار بوعلی زحمت می‌کشد اما این کار یک نفر و دو نفر نیست. لیگ‌برتری بودن و افتخارآفرینی کمک همه جانبه می‌خواهد.

 

عدالت را رعایت کنید

از صدا سیما هم گله دارم همیشه از تیم های تهرانی آیتم می سازند و فوتبال ما تبدیل به لیگ تهران شده است! به نظرم لیگ تیم های تهرانی ‌و شهرستانی باید از هم جدا شوند اگر ولی یک زمان ماها نباشیم این ها می توانند روی پایشان بایستند؟ از مسئولان رسانه ملی خواهش می کنم مجریانی را انتخاب کنند که عدالت را رعایت کنند. در تصاویر داوری‌ها که در برنامه‌های تلویزیونی نشان می‌دهند باید به یک دید به همه ۱۶ تیم لیگ‌برتری نگاه کنند. استقلال و پرسپولیس پرطرفدارند اما جوری رفتار می‌کنند که ما شدیم عطینا این دو تیم. کاش مسولین رسانه ملی جور دیگری نگاه کنند. داوری‌های حساس ما فدای حواشی این دو تیم می‌شود. امیدوارم حتما این مشکل را حل کنند.

 

از بهاروند و عزیزی خادم ممنونم

من واقعا از حیدر بهاروند و سازمان لیگ تشکر می‌کنم و همچنین متولیان فوتبال و در راس آن باید از عزیزی خادم تشکر کنم. در بحث شفاف‌سازی و تبلیغات دور زمین من واقعا ممنونم. اینکه امسال درآمد باشگاه‌ها را مشخص کردند و واریز کردند کار بزرگی بود. به حساب ما هم شفاف پول آمد. نماینده باشگاه ما دو هفته قبل رفته بودند و همه چیز را شسته و رفته حساب و کتاب کردند. مطمئنا در این شرایط همه باید کمک کنیم تا این کارها استمرار یابد نه اینکه رفتاری کنیم که به معاندین و فرصت‌طلبان میدان بدهیم. خواهش می کنم فدراسیون فوتبال به بعضی کمیته هایش سر و سامان دهد چون واقعا جوابگو نیستند. رییس سازمان لیگ ایران دارد به اتفاق همکارانشان تلاش می‌کند و بازی‌ها منظم برگزار می‌شود و از لحاظ تبلیغات محیطی دوستان سر و صدا زیادی کردند که نیازی به این داستان نبود.

دیدگاه‌ها